ضرب و شتم شهیدی زنده در گلزار شهدای شاهدیه!!


علی اصغر باقری:از قرار اطلاع واصله در بعداز ظهر پنج شنبه 15مهرماه89 یکی از یادگاران و جانبازان دوران دفاع مقدس و شهیدی زنده که خدمت به شهدا را انتخاب کرده بود در گلزار شهدای شاهدیه ( ابرند اباد) و در خانه همرزمان شهیدش به دست عده ای به شدت مورد ضرب و شتم و به خاک و خون کشیده و راهی بیمارستان گردید. یونس میرجلیلی نامی آشنا برای رزمندگان دوران دفاع مقدس است کسی که حضور مداوم و موثرش در جبهه ها افتخار آفرین بود. اما یونس خصوصیاتی ویژه ای داشت که دوست داشتنی بود. اخلاق خوش و برخورد با متانت با زیردستان در کنار جدیّت در کار مثال زدنی بود.
او پس از دوران دفاع مقدس در جایگاه مربّی هزاران جوان را جهت دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهترین نحو تربیت نمود. او آموزشهای خشک نظامی را با اخلاق خوش اسلامی همراه نموده و چنان در دل جوانان می نشاند که شیفته اش می شدند.

اما چرا باید یادگاری از دوران دفاع مقدس و شهیدی زنده اینچنین مورد ضرب و شتم قرار گیرد؟!
و اگر کسی دعوایی با دیگری دارد چرا گلزار شهدا برای انتقام جویی انتخاب تا حرمت این مکان مقدس نیز شکسته گردد؟ چه کسانی پشت صحنه این حرکت بوده اند؟!
 از امام جمعه شاهدیه حجت الاسلام بشکانی انتظار می رفت که حداقل حرمت شکنی گلزار شهدا را در نماز جمعه محکوم نماید که متأسفانه این موضع گیری در این هفته صورت نگرفت.
 به هر حال قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری.
 آنها که سابقه آنچنانی در دفاع مقدس نداشته و اقوام وبستگانی هم از خودشان که جبهه بود با پی گیریها به عقب کشیدند، اینها چه می دانند یونس که بود و چه کرد، که حالا بخواهند از مظلومیّت او دفاع کنند.
 اما اطمینان داریم این حرمت شکنی و ناسپاسی و ظلمی که به یک شهید زنده و آن هم در کنار هم رزمانش شهیدش صورت گرفت بزودی دست حق گریبان عاملان و محرکان آن را خواهد گرفت؛ مگر اینکه حقیقتاً توبه نموده و این عمل زشت خود را جبران کنند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا