جانشين انتظامي استان يزد، از دستگيري سارق حرفه اي موتورسيكلت در شهرستان ابركوه خبر داد.
 سرهنگ عطاءا... احمدي" با بيان اين خبر گفت: با توجه به نام گذاري سالجاري تحت عنوان سال مبارزه با سرقت از سوي ناجا و در پي افزايش سرقت هاي متعدد موتورسيكلت در ماههاي اخير در شهرستان ابركوه، موضوع دستگيري متهمان اين پرونده بصورت ويژه در دستور كارماموران پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران پليس كلانتري مركز ابركوه با استفاده از منابع و مخبرين و انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي سارق را شناسايي و در يك عمليات ضربتي متهم را در مخفيگاهش دستگير كردند.

اين مقام مسئول ضمن اشاره به كشف 132 گرو هروئين،سه گرم شيشه، هشت عدد پايپ و ... از مخفيگاه اين متهم خاطر نشان كرد: متهم به نام " ك .م " 23 ساله كه غير بومي و سابقه دار مي باشد در بازجويي هاي خود به 11 فقره سرقت موتورسيكلت در سطح شهرستان اعتراف كرده است.

جانشين انتظامي استان يزد در پايان ضمن بیان اینکه تمامي شاكيان اين پرونده شناسايي شدند و متهم پس از تحويل به مقامات قضايي با صدور قرار بازداشت روانه زندان شده است، يادآور شد که همشهریان عزیز میتوانند تاثیر بسزایی در پیشگیری از اینگونه سرقتها داشته و باعملی نمودن توصیه های پلیس مانند استفاده از قفل و زنجير مناسب در نگهداری موتورسیکلت خودو اکتفا نکردن به قفل فرمان و.... از بروز چنین سرقتهایی جلوگیری نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا