پليس آگاهي شهرستان ميبد استان يزد، سارق حرفه اي خودرو را با ارتكاب به 7 فقره سرقت دستگير كرد.

 سرهنگ "عليرضا خالقي" رئيس پليس آگاهي استان يزد با اعلام اين خبر ادامه داد: ماموران آگاهي شهرستان ميبد هنگام گشت زني در حاشيه شهر با يكدستگاه خودرو پرايد بلاصاحب مواجه شدند و در بازرسي از اين خودرو انواع لوازم و آچار و وسايل مشكوكي از قبيل : ميله فلزي، ديلم، كليدهاي مختلف و همچنين كارت هاي عابر بانك گوناگوني كشف شد.

وي ادامه داد: همزمان با دلالت خودرو به پليس آگاهي، سرقت خودرو نيز از طريق سيستم 110 اعلام شد كه كارآگاهان اداره آگاهي به فرد صاحب خودرو يا همان تماس گيرنده مشكوك شده و پس از هماهنگي با مقامات قضايي وي را جهت بازجويي به آگاهي شهرستان دلالت دادند.

خالقي ضمن اشاره به اين مطلب كه صاحب خودرو در ابتدا با صحبت هاي ضد و نقيض خود سعي در فريب ماموران را داشت يادآور شد: متهم به نام "ن.الف" 33 ساله پس از بازجويي هاي فني و پليسي به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت هفت دستگاه خودرو سواري در سطح شهر اعتراف كرد.

اين مقام انتظامي ضمن بیان اینکه با تلاش عوامل آگاهي ميبد تمامي شاكيان اين پرونده شناسايي و متهم با دستور مقامات قضايي روانه زندان شد، از همشهریان درخواست نمود تا بمنظور پیشگیری از بروز سرقت خودرو باید اتومبيل خود را به لوازم ايمني ضدسرقت مانند: سيستم دزدگير، قفل فرمان، قفل پدال، سوئيچ مخفي و ساير لوازم تاخيري و بازدارنده مجهز نمايند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا