معاون برنامه ريزي و بودجه استاندار يزد خبر داد:استان يزد جزء برترين استان ها در توسعه كشور شناخته شده است

معاون برنامه ريزي و بودجه  استاندار در جلسه تكريم مديرعامل  سابق و معارفه مديركل جديد شركت گاز استان يزد با اشاره به اينكه شركت گاز يكي ازدستكاه هاي تامين كننده زيرساخت استان است ، به نقش اين شركت در اشتغال استان تاكيد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد " محمدرضا بابايي " در جلسه تكريم مديرعامل  سابق و معارفه مديركل جديد شركت گاز استان يزد كه  26 شهريور با حضور مدير كل شركت ملي گاز ايران برگزار شد؛ ابتدا با گرامي داشت هفته دفاع مقدس با اشاره به  قضاوت عادلانه در دستگاه ها و قدرشناسي از از مديران اظهار داشت: كارمندان و مديران بايد روح صادقانه داشته باشند و عملكردشان در دستگاه ها از اين شيوه معين مي شود .
وي با اشاره به قضاوت عادلانه  بين افراد در محيط كار و اينكه افراد بايد در حرف و گفتار خود عادل باشند اظهار داشت: قضاوت ناعادلانه نبايد در بين افراد نسبت به ديگران وجود داشته باشد و افرادي كه شناخت عميق دارند به خودشان اجازه نميدهند تا نسبت به ديگران قضاوت كنند.
بابايي در ادامه با توجه به فرهنگ قدر شناسي و با تاكيد بر پاسداشت خدمات صادقانه و مخلصانه مديرعامل  سابق شركت گاز استان يزد اشاره كرد و اظهار داشت: پيله ور از خانواده شهداست و ايشان در اين سال هاي خدمت ، مخلصانه تلاش كرد و منشاء خدماتي براي استان بود كه بايد قدر شناس اين مدير پر تلاش بود.
معاون برنامه ريزي و بودجه  استاندار با اشاره به گزارشات از سوي دستگاه ها به  ارائه  عملكرد شركت گاز استان اشاره كرد و اظهار داشت: شركت گاز يكي از ادارات موفق در استان است واين اداره يكي از دستگاه هاي تامين كننده زير ساخت هاي استان مي باشد.
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه استان يزد جزء استانهاي برتر در توسعه كشور شناخته شده است به همت همه دستگاه ها و مديران  استان در موضوع توسعه اقتصادي،  صنعت و معدن  اشاره كرد و اظهار داشت: در مسائل صنعتي و اقتصادي در كشور جزء استانهاي پيشتاز هستيم و به لحاظ رتبه كم بيكاري جزء 3 استان كشور هستيم.
گفتني است در پايان اين مراسم از زحمات اقاي عليرضا پيله ور تجليل و تكريم بعمل آمد و آقاي منوچهر فلاح به عنوان مديركل جديد شركت گاز استان يزد معارفه شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا