اعضاي تيم هاي ورزشي شركت كننده در مسابقات فوتبال قهرماني جوانان استان خراسان جنوبي با امام جمعه طبس ديدار كردند.

حجت الاسلام سيد ابراهيم مهاجريان مقدم در اين ديدار صميمي با تاكيد بر مرام پهلواني در عرصه هاي ورزشي گفت: آنچه يك ورزشكار مسلمان بايد در صدر رفتارهاي ورزشي خود قرار دهد غلبه بر هواي نفس و پرهيز از كبر و غرور است.

امام جمعه طبس ضمن بزرگداشت ياد شادروان حسن رضا عميديان- مديركل فقيد ورزش و جوانان خراسان جنوبي تصريح كرد: رعايت اخلاق اسلامي و انساني، حداكثر استفاده از نيروي جواني در راستاي نهادينه شدن فرهنگ پهلواني در كنار توجه به ارتقاء جايگاه ورزش اسلامي و اقدام جدي براي پيشگيري از بداخلاقي ها در عرصه ورزش بايد مورد توجه مسوولان و عوامل ورزشي كشور، استان و شهرستان باشد.

شهردار طبس نيز در اين ديدار ضمن تقدير از عوامل اجرايي، ناظرين و داوران اين دوره از مسابقات ورزشي گفت: كشور عزيزمان ايران سرمايه هاي بسياري در عرصه هاي ورزشي دارد كه اكثر آنها در شهرستان هاي كوچك و دورافتاده قرار دارند كه به دليل عدم بهره مندي از امكانات ورزشي نتوانسته اند پتانسيل خود را عرضه كنند و اينجاست كه بايد شناسايي شده و مورد استفاده قرار گيرند.

علي اشرفيان افزود: اينك با تأمین و توسعه ورزش، بستر سازی برای شناساندن و معرفی استعدادهای ورزشی با بکارگیری فن آوری نوین و اتکا به نیروی انسانی متعهد و متخصص و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات موجود توانستيم تيم هاي جوانان شهرداري طبس را در قله افتخار شهرستان شاهد باشيم و امروز نيز افتخار ميزباني مسابقات ورزشي استان خراسان جنوبي را از آن خود كنيم.

در اين ديدار عليرضا عبدالرحيمي- نايب رييس شوراي اسلامي شهر،  رسول عراقي- مسوول روابط عمومي و رييس كميسيون ورزش و جوانان شوراي اسلامي شهر طبس، محمد نجف زاده- رييس هيئت فوتبال شهرستان و حامد عظيمي- سرپرست فني مسابقات و نماينده اعزامي هيئت فوتبال استان خراسان جنوبي نيز حضور داشتند.

گفتني است، مسابقات فوتبال قهرماني جوانان استان خراسان جنوبي يادواره شادروان حسن رضا عميديان در حال حاضر به ميزباني شوراي اسلامي شهر و شهرداري طبس در اين شهرستان در حال برگزاري است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا