هم‌زمان با پایان کلاس‌های تابستانی، 'گلستانی بعد از گرمای تابستان' نمایشگاه آثار اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک یزد با حضور اعضا و خانواده‌های آن‌ها افتتاح شد و مدیرکل و مسوولان کانون استان یزد از این گلستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان یزد، در این بازدید که معاونان و حوزه ستادی کانون استان، مدیرکل را همراهی می‌کردند. عباسعلی دانافر از تلاش مربیان توان‌مند و اعضای خلاق این مرکز در طول تابستان قدردانی کرد و یادآور شد: شاید بتوان گفت، نمود آثار اعضا در نمایشگاه، بعد از سه‌ماه فعالیت مستمر، بیش از پیش خستگی‌‌ها را از او خواهد گرفت.

سکینه قیصری مربی مسوول مرکز شماره یک یزد نیز در این بازدید، برگزاری نمایشگاه آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک را فرصت ارزشمندی برای تشویق کودکان و نوجوانان و کشف استعدادهای آنان ارزیابی کرد و گفت: این‌گونه نمایشگاه‌ها زمینه و عرصه‌ی بسیار مناسبی برای معرفی و ترغیب کودکان و نوجوانان به خلق آثار و بهینه‌سازی دست‌ساخته‌‌های آن‌ها در بخش‌های گوناگون دانست.
آثار متنوع این نمایشگاه براساس فعالیت‌های تابستانه‌ی مربیان در بخش‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی شامل فعالیت‌های کاردستی،کارت‌پستال، کتاب‌سازی، پژوهش،  نقاشی، عکاسی، سفال، انیمیشن، رباتیک و کارگاه‌های نوشتن خلاق، داستان و شعر خلاق است. در این نمایشگاه، تعداد 60 اثر نقاشی، 15 اثر عکس، ۳۰ اثر سفال، 10 اثر معرفی کتاب ،50 اثر کارت پستال، 30 اثر عروسک، 10 تابلو چوب،20 اثر چرم‌دوزی و 20 اثر خوش‌نویسی به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه از 15 شهریور افتتاح و تا پایان شهریورماه دایر می باشد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا