هم‌زمان با پایان کلاس‌های تابستانی، 'فصل شکفتن' نمایشگاه آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری تفت با حضور معاون فرماندار این شهرستان افتتاح شد.

گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان یزد، در این نمایشگاه که آثار نقاشی، ادبی،عکاسی، سفال‌گری، کاردستی و رباتیک اعضای این مرکز به نمایش گذاشته شده بود با حضور معاون فرماندار، کارشناس فرهنگی مرکز،تعدادی از اعضا و خانواده‌هایشان افتتاح شد.

معاون فرمانداربا قدردانی از خدمت و تلاش های دست‌اندرکاران این مرکز گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش مهم و بی بدیلی در معرفی استعدادهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان این شهرستان دارد.
دهقانی برگزاری نمایشگاه آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفت را فرصت ارزشمندی برای تشویق کودکان و نوجوانان و کشف استعدادهای آنان ارزیابی کرد و گفت: این‌گونه نمایشگاه‌ها زمینه و عرصه‌ی بسیار مناسبی برای معرفی و ترغیب نوجوانان به خلق آثار در بخش‌های گوناگون است که این روند مطلوب باید ادامه داشته باشد.
در ادامه، دهقانی، معاون فرماندار تفت  با همراهی مهدی آرایی، کارشناس فرهنگی این مرکز  از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.
گفتنی است در این نمایشگاه، تعداد ۴۰ اثر نقاشی ،۲۰ اثر عکاسی و ۳۰ اثر سفال در کنار دیگر آثار به نمایش گذاشته شده است.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا