جلسه برنامه‌ریزی و بررسی مشکلات پیش روی طرح فاضلاب شهری مهریز که در محل فرمانداری با حضور نماینده مردم مهریز در مجلس، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و پیمانکار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، علی اسلامی  در جلسه برنامه‌ریزی و بررسی مشکلات پیش روی طرح فاضلاب شهری مهریز که در محل فرمانداری با حضور نماینده مردم مهریز در مجلس، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و پیمانکار برگزار شد اظهار کرد: ما هم اکنون در سه شهر مهریز، اردکان و بافق طرح فاضلاب شهری را با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال اجرا داریم که آب آن در بخش فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما برای اجرای این طرح در شهرهای ابرکوه و میبد به دنبال هم سرمایه‌گذار هستیم تا شروع به اجرای آن کنیم.

اسلامی اجرای طرح فاضلاب شهری را ضرورت تام برشمرد و گفت: جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه آن هم از لحاظ جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و هم از لحاظ استفاده مجدد از پسآب در کشاورزی و صنعت از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرعامل آبفای استان یزد در ارتباط با اجرای طرح فاضلاب شهری مهریز گفت: طرح فاضلاب شهری مهریز نزدیک به 20 کیلومتر انجام شده و احداث تصفیه خانه با قوت در حال پیگیری است و به زودی عملیات اجرایی و احداث آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه امید است طرحی که قرار بود 30 سال توسط دولت اجرایی شود در زمان سه سال انجام می‌شود گفت: ما برای تکمیل این طرح نیازمند همکاری و تعامل فرمانداری، مردم و شهرداری و شورای اسلامی شهر مهریز هستیم.

وی با عذرخواهی و قدردانی از تحمل و صبر مردم گفت: کار فاضلاب با توجه به نوع اجرای تاسیسات، عمق بالای حفاری و حفاری برخی مناطق با دست سخت و نیازمند زمان است که از مردم صبور مهریز کمال قدردانی را داریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا