فرماندار تفت در کمیته بیماران خاص شهرستان ابراز امیدواری کرد با اجرای کامل طرح تحول سلامت در کشور بخش مهمی از دغدغه های درمان این بیماران مرتفع شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در نشست کمیته بیماران خاص شهرستان تفت که با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری تفت برگزار شد با اشاره به ضرورت حمایت از این بیماران در مراحل مختلف درمان و مدوا اظهار داشت: این حمایت ها صرفا مادی نبوده و توجه به نیازهای معنوی و عاطفی این بیماران نیز باید مدنظر باشد.

فرماندار تفت برتقویت روحیه امید و امیدواری در این بیماران تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه امید به آینده در بیماران از اهمیت بالایی در مراحل درمان برخوردار است که توجه به این موضوع باید تا دستیابی کامل بیمار به سلامتی خود ادامه داشته باشد.

زارع با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش سلامت اظهار داشت: اجرای طرح مهم و بزرگ تحول سلامت در کشور که مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) نیز قرار گرفته از دستاوردهای مهم دولت در این بخش است که ضریب رفاه اجتماعی را در حوزه سلامت به نحو چشمگیری افزایش داده است.

فرماندار تفت با بیان این که باید از ظرفیت های ایجاد شده در این طرح برای کاهش مشکلات بیماران خاص نهایت بهره گرفته شود گفت: تدابیر خوبی در این طرح در این رابطه اندیشیده شده است که امیدواریم از دغدغه بیماران در مراحل مداوا و درمان بکاهد.

زارع همچنین بر حمایت کامل مادی و معنوی مدیریت ارشد شهرستان از بیماران خاص شهرستان تفت تاکید کرد و گفت: فرمانداری تفت از سیاست ها و برنامه هایی که در مسیر بهبود و مداوای این بیماران عزیز و بازگشت سلامتی آنان موثر باشد با جدیت حمایت می کند.

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا