به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "علی دهقان نیری" هدف از سفر مسئولان ارشد به بخش های مختلف شهرستان تفت در هفته دولت را بررسی مسائل و مشکلات هر منطقه و دیدارهای رودر رو و صمیمانه با مردم ارزیابی کرد و گفت: بخش نیر به دلیل برخورداری از شرایط مناسب در حوزه های مختلف از ظرفیت بالایی برای رشد و پیشرفت برخوردار است.

بخشدار نیر با بیان این که در این سفر یک روزه ضمن افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف، مدیران دستگاههای اجرایی در نشست شورای اداری بخش نیر به بررسی نیازها و مشکلات این بخش پرداختند ادامه داد: تلاش شد در این سفر با حضور در بین مردم ، با آنان نیز دیدار های رو در رو و بی واسطه ای با فرماندار و مسئولان شهرستان تدارک دیده شود.

دهقان نیری دیدار فرماندار تفت با خانواده معظم شهید کارمند در روز کارمند را حرکتی ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: خانواده های شهدای والامقام حق زیادی بر گردن ملت رشید ایران دارند و راه راستین شهدای والامقام ، راه سعادت و رستگاری است که تداوم این راه مقدس ایران اسلامی را به قله های عزت و افتخار می رساند.

وی افزود: شهید والامقام حسین دهقان نیری یکی از شهدای کارمند بخش نیر است که در جنگ تحمیلی هشت ساله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

بخشدار بهره برداری از محیط بهسازی شده اداره ثبت احوال نیر و افتتاح  کارگاه تراشکاری و جوشکاری تولیدی ادوات کشاورزی و صنعتی در بنادکوک دیزه با اعتباری حدود 2 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3 هزار متر و 500 متر زیربنا و بازدید از نحوه آماده سازی برای برگزاری مراسم یادواره شهدای نیر را از دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد و گفت: بی تردید حضور مدیریت ارشد شهرستان در بخش ها و مناطق روستایی می تواند تسهیل کننده مسیر خدمت رسانی به مردم باشد و نشاط و امید تازه ای را در این مناطق به ارمغان آورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا