به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "مهدی حاج حیدری" با ارائه گزارشی از سفر مسئولان ارشد شهرستان به بخش گاریزات و کهدوئیه گفت: فرماندار تفت در ابتدای ورود به بخش گاریزات به همراه مسئولان شهرستانی و محلی با حضور در محل گلزار شهدای بخ به مقام شامخ همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اداری احترام کرد.

حاج حیدری با بیان این که دیدار با خانواده معظم شهید دهقان باغی نشان از احترام ویژه مسئولان شهرستان به مقام شامخ شهدا و خانواده معظم این والامقامان است ادامه داد: فرماندار تفت در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه والای خانواده معظم شهداء و ایثارگران عزیز، بر رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان تاکید کرد .

وی افزود: بهره برداری از شرکت تعاونی مرغ گوشتی پردیس گاریزات با قابلیت پرورش 20 هزار مرغ گوشتی و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال و افتتاح ایستگاه شیر منصوری گاریزات با حضور مسئولان شهرستان تفت با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و توانایی تولید بیش از 5 تن شیر در روز از دیگر دستاوردهای سفر فرماندار و مسئولان شهرستان به بخش بود.  

بخشدار با اشاره به برگزاری نشست شورای اداری در این سفر یک روزه، دستاوردهای این نشست را برای بخش گاریز و کهدوئیه ارزشمند توصیف کرد و با بیان این که بخشداری تازه تاسیس گاریزات و کهدوئیه نیازمند توجه بیشتر مسئولین برای رفع نیازمندی ها است گفت: بخش گاریزات و کهدوئیه با توجه به قابلیت ها و توانمندی های بالا در بخش های مختلف می تواند به یکی از مناطق مطرح در استان تبدیل شود.

وی با اشاره به دیدار رو در روی فرماندار و مسئولان شهرستان با مردم گاریزات در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بخ گفت: فرماندار تفت به همراه مدیران دستگاههای اجرایی با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بخ ضمن اقامه نماز ظهر و عصر در کنار مردم، مسائل و مشکلات مردم این بخش را در حضور آنان بررسی کردند.

حاج حیدری افزود: در این نشست صمیمانه و بی واسطه، تعدادی از مردم به بیان دیدگاهها و مسائل و مشکلات خود پرداختند و در ادامه هر یک از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود پرداخته و در پایان تصمیماتی برای رشد و اعتلای بیشتر بخش گاریزات و کهدوئیه اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا