مسئول هماهنگی جشنواره زیرسایه خورشید در شهرستان بهاباد از برنامه ریزی مردمان این شهرستان برای استقبال از خدام آستان قدس رضوی درتاریخ12شهریور خبرداد.

به گزارش خبرنگار دارالذکر منصور خسروی مسئول هماهنگی برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان بهاباد با اعلام این خبر وبیان شور واشتیاق مردمان این دیار برای دیدار خدام حریم امن رضوی خاطرنشان کرد:برنامه های متعددی برای جشنواره زیرسایه خورشید در شهرستان بهاباد توسط هیات محبان الرضا و کمیته های مردمی این جشنواره در سطح شهرستان تدارک دیده شده که جلسات مربوط به آن از حدود2ماه قبل شروع شده است.

وی ادامه داد: مهمترین برنامه های تدارک دیده شده  شامل دیدار با خانواده شهداو جانبازان، دیداراز بیماران، زیارت گلزارشهدا و مزار آخوندملاعبدالله بهابادی ، اهدای جهیزیه به خانواده محرومان، دیدار از دو دهستان این شهرستان و در نهایت حضور در جشن زیرسایه خورشید شهرستان می باشد.

منصور خسروی با بیان اینکه این جشنواره برای دومین سال متوالی در سطح شهرستان بهاباد برگزار می شود اظهارداشت:برگزاری جشنواره زیرسایه خورشید در سال گذشته که با حضور خدام آستان قدس رضوی برگزار شد تاثیرات فراوانی در سطح شهرستان داشته که مهمترین آن ایجاد وحدت وانسجام مردم بود که همین عامل باعث شده است که امسال ارگانها وسازمانهای مختلف و همچنین قشرهای گوناگون مردم کاملا داوطلبانه برای استقبال از خدام اعلام آمادگی کنند.

گفتنی است : جشنواره زیرسایه خورشید در سطح استان از تاریخ10 لغایت14شهریور به همت کانون جوانان رضوی وهیات انصارولایت یزد وحضور خدام رضوی برگزار که در طول این مدت خدام رضوی در چهار شهرستان حضور یافته ودر برنامه های تدارک دیده شده شرکت می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا