به زودی بسته پیشنهادی در نظر گرفته شده در جلسه شورای تامین استان با حضور امام جمعه،فرماندار و اعضای کارگروه پی گیری مطالبات بافق ارائه خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق که روز گذشته به همراه دیگر اعضای شورای اسلامی و نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی برای شرکت در جلسه ای با مسؤلین استان و چند تن از مسؤلین کشوری به استانداری یزد دعوت شده بود ساعت 22 روز شنبه برای ارائه گزارش در میان تجمع کنندگان مقابل فرمانداری حاضر شد.

محمد عباسی بابیان اینکه ظاهرا صدای حق خواهی مردم دارد به گوش مسئولین می رسد افزود :برخی از مسؤلین از تهران به یزد آمده اند و برای بافق تصمیماتی گرفته شده است.

وی ادامه داد در سفر امروزمان به یزد علی رغم دعوت و برنامه قبلی برای شرکت در جلسه با مسؤلین استانی و کشوری فقط با دکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استان دیداری داشته ایم که وی در این دیدار از تشکیل جلسه شورای تامین با حضور ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی کل کشور و نوروزی حراست و معاون وزیر خبر داده است که در آن  خواسته های مردم مطرح گردیده است .

عباسی به نقل از طالبی گفت:به زودی بسته پیشنهادی در نظر گرفته شده در جلسه شورای تامین استان با حضور امام جمعه،فرماندار و اعضای کارگروه پی گیری مطالبات بافق ارائه خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق اظهار امیدواری کرد در این بسته پیشنهادی مطالبات حقه بافق و کارگران در نظر گرفته شده باشد.

گفتنی است در حین ارائه گزارش سخنگوی شورای اسلامی شهر خواهر یکی از کارگران بازداشت شده ضمن انتقاد از پاسخگو نبودن فرماندار بافق اعلام کرد: اگر تصمیمات اتخاذ شده برای شهرستان آزادی کارگران بدون در نظر گرفتن خواسته های مردم و کارگران باشد ما نیازی به آزاد شدن آنها نداریم و تا حل اساسی مشکل واگذاری و ادای حقوق تضییع شده شهرستان به تجمع و تلاشمان ادامه خواهیم داد که این گفته با تکبیرهای پی در پی حضار تایید شد.

سر دادن شعارهایی در حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه ،شعارهایی در حمایت از رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر کارگران بازداشت شده و نماینده کارگران و شعارهایی بر علیه فرماندار بافق از حواشی تجمع دیشب بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا