سرهنگ محمد رضا قدمي فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر گفت : در پي شکايت فردي به نام «سارا – ب » مبني بر اينکه شخص يا اشخاصي با ايجاد صفح اي با نام وي در یکی از صفحات اجتماعی اقدام به قرار دادن عکس شخصي ، شماره همراه موجب ايجاد مزاحمت و هتک حيثيت وي شدند موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس فتا شهرستان قائمشهر قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر افزود : پس ار انجام تحقيقات فني و پليسي ماموران موفق شدند متهم به نام « پيمان – الف » را شناسايي و با هماهنگي مراجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کنند .

سرهنگ قدمي در ادامه تصريح کرد: متهم ضمن اعتراف به ايجاد مزاحمت براي شاکيه تصريح کرد؛ نامبرده که مدت 6 سال به عنوان معلم خصوصي وي بوده است ولي و به دليل اختلافات خانوادگي پيش آمده عکس و شماره تلفن وي را در سايت اجتماعي فيس بوک قرار داده تا از وي انتقام بگيرد.

سرهنگ قدمي در خاتمه با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد،خطاب به کاربران سايت هاي مجازي هشدار داد :

مراقب عكس ها و تصاوير خصوصي خود بوده و به هيچ عنوان عكس هاي شخصي و خانوادگي خود را در شبکه هاي اجتماعي يا در اختيار ديگران قرار ندهند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا