يزد فردا:رئيس سازمان بازرسي استان يزد گفت: پيشگيري از وقوع جرم در راس برنامه ها و اهداف راهبردي سازمان بازرسي اين استان است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم، حجت الاسلام اكبر طالبي چاهوكي  در نشست شوراي اداري شهرستان خاتم ضمن تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر اظهار داشت :  رويه ما در سازمان بازرسي آن نيست كه كسي تخلف كند بعد دنبال متخلف بگرديم، بلكه ما مي خواهيم از وقوع و بروزجرم جلوگيري كنيم .

 وي افزود:  به مدیران توصیه مي كنيم با سرعت بیشتر کارهای خود را انجام دهند و در فعالیت های خود جسارت و شتاب بیشتر داشته باشند، چراکه امکان دارد در کارهای بزرگ خطاهای غیرعمد و جزئی هم روی دهد که با همکاری ما این خطاها اصلاح می شود.

اين مسئول با اشاره به اینکه برخورد سازمان بازرسی با مدیرانی است که اصراربر انجام تخلف دارند، افزود: از مسئولین در صورتی که احیاناً احساس کردند سوء جریانی در نهادی وجود دارد مستندات خود را به سازمان بازرسی استان اعلام کنند تا سریع و قاطعانه ورود پیدا کرده و اقدام نمائیم.

بازرس کل استان یزد  با بيان اينكه شفاف سازی و سالم سازی فعالیت های نهادها و ادارات در سر لوحه فعالیت های این سازمان قرار دارد،تصريح كرد: مسئولین باید در جهت رفع کمبودها قدم بردارند و خدمتی که ارائه می دهند احساس شود و هنمانطور که خدمتی انجام می شود مردم احساس کنند که خدمت رسانی انجام شده است .

 طالبي چاهوكي خدمت  به مردم را فرصتي ارزشمند براي مسدولين ذكر كرد و اظهار داشت: خدمت  باید محکم ، استوار و ماندگار باشد زیرا آیندگان و نسل های بعد در مورد آن قضاوت خواهند کرد .

وي افزود: اگر خدمتی مثبت باشد از آن و مسئول مربوطه به خوبی یاد می شود و اگر خدای ناکرده منفی بود به بدی یاد می شود .

وي ادامه داد:شهرستان خاتم در چندین سال اخیر شاهد پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف چه از نظر اقتصادی ، فرهنگی و تولیدی بوده است و امیدواریم در دولت تدبیر و امید بتوانیم کمی از محرومیت و کمبودها این شهرستان را برطرف کنیم .

فرماندارخاتم نيز در اين نشست طي سخناني ضمن تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر  اظهار داشت : اين شهرستان در زمينه هاي مختلف از استعدادها و ظرفيت هاي بالايي برخوردار است .

محمد زاده رحماني  افزود: متاسفانه در برخي از زمينه ها،  اين استعدادها  آنطور كه بايد و شايد  به مرحله شكوفايي نرسيده است .

وي افزود: اين شهرستان  در زمينه كشاورزي  قطب توليدات كشاورزي استان محسوب مي شود و در زمينه زيست محيطي و گردشگري نيز حرفهاي زيادي براي گفتن دارد .

اين مسئول  با بيان اينكه  اين شهرستان  با كمبود امكانات مواجه مي باشد، خواستار  انعكاس   مشكلات اين شهرستان به مقام هاي بالاتر شد .  

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا