مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت با حضور فرماندار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت، روسای پایگاههای ادارات تفت و جمعی از کارکنان دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمود زارع" در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهدای گرانقدر، الگوهای ماندگار و جاودان در تاریخ برای خدمت رسانی خالصانه و بی منت به مردم به ویژه مستضعفان هستند.

فرماندار تفت با اشاره به نقش و جایگاه مهم بسیج در انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: نقش بی بدیل این شجره طیبه در عرصه های مختلف به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

زارع آرامش و امنیت کنونی جامعه را مدهون خون مطهر شهدای والامقام عنوان کرد و گفت: این شهدای والامقام بودند که با نثار جان عزیز خویش، از کیان اسلام و انقلاب دفاع کردند و جام پرافتخار شهادت را نوشیدند و برای همیشه در پهنای تاریخ پرتلالو انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

در ادامه این نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت به عنوان سخنران این مراسم برای حاضرین در خصوص جایگاه و مقام شهادت، ویژگی ها و سیره متعالی شهیدان رجایی و باهنر، جایگاه متعالی خدمت به مردم و نقش کارمندان در این رابطه به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین روغنیان شهیدان رجایی و باهنر را الگوهایی ارزشمند برای دولتمردان عنوان و بر ضرورت خدمت رسانی بی وقفه و خالصانه به مردم به ویژه محرومان تاکید کرد.     

برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا