فرماندار تفت در ششمین روز از هفته دولت با حضور در نمازجمعه شهر تفت ضمن دیدار با مردم خداجو، در سخنانی به تشریح دستاوردهای دولت در بخش های مختلف پرداخت.

به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمود زارع" در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه تفت با گرامیداشت یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: خدمتگزاری به مردم افتخار بزرگی برای همه دولت مردان است و بی تردید خیر دنیا و آخرت مسئولان در خدمت خالصانه به مردم و به ویژه محرومان در جلب رضایت الهی است.

فرماندار تفت با اشاره به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در یکساله عمر خود افزود: خدمات دولت در عرصه های اقتصادی، سلامت، فرهنگی و اجتماعی امیدبخش و ترسیم کننده افقی روشن است که انشالله با جدیت تداوم خواهد یافت.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت با اشاره به دستاوردهای دولت در عرصه های اقتصادی گفت: کنترل رشد تورم و خارج شدن اقتصاد کشور از شرایط رکود یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است که با مدیریت خوب تیم اقتصادی دولت، به دست آمده است.

فرماندار تفت بهبود وضعیت اقتصادی کشور را مهم ترین درخواست مردم عنوان کرد و گفت: به رغم مشکلات اقتصادی و فشار تحریم ها، با حرکتهای مدبرانه و عالمانه در حوزه اقتصاد، شاهد اصلاح ساختار اقتصادی کشور هستیم.

زارع یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت در ماههای گذشته را اجرای هوشمندانه و مدبرانه طرح تحول سلامت در کشور ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با اجرای این طرح مهم، بیماران دیگر دغدغه هزینه های درمانی خود را ندارند که این موضوع کمک شایانی به افزایش ضریب رفاه اجتماعی در جامعه کرده است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دولت در عرصه های بین المللی اظهار داشت: با توجه به تاییدات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای، فضای امیدوار کننده ای در عرصه بین المللی برای کشور فراهم آورده است که در کنار حفظ عزت و کرامت ایرانی از حقوق حقه کشور در بحث استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای نیز با قاطعیت دفاع خواهد شد.

وی همچنین به فعالیت صورت گرفته در شهرستان تفت طی ماههای اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به دیدارهای متعدد با معاونین رئیس جمهور، وزرا و معاونین وزرا در بخش های مختلف و نتایج مثبت و ارزشمندی که این ملاقات ها برای رشد و تعالی شهرستان داشته، امیدواریم در ماهها آینده با اجرایی شدن دستورات این بزرگواران، شهرستان تفت به جایگاه حقیقی خود نزدیک شود.

زارع در ادامه به تشریح مهم ترین دستاوردهای شهرستان تفت در بخش های راه، میراث فرهنگی، کشاورزی و ... پرداخت.

لازم به یادآوری است بخشداران شهرستان تفت نیز با حضور در نماز جمعه های هر منطقه ضمن انجام دیدارهای مردمی با نمازگزاران، دستاوردهای مهم دولت در هر بخش را تشریح کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا