به مناسبت هفته دولت طی مراسمی که در روز سه شنبه مورخ 93/6/4  با حضور سید محمد رستگاری فرماندار مهریز، سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر  مسئولین ادارت  شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد از هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان مهریز  تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز،  در این مراسم محمد حسن ابویی مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ضمن معرفی هنرمندان این رشته به فرماندار و اشاره به موفقیتها و افتخاراتی که دانش آموزان و دانشجویان مهریزی در این رشته کسب کرده اند از مسئولین خواست تا عنایت و حمایت بیشتری از این هنرمندان صورت پذیرد.

در ادامه  خانمها اکرم باغی دانشجوی کارشناسی ارشد نقاشی، افسانه ظهوری دانشجوی گرافیک دانشگاه هنر تهران، شیما رشیدی فارغ التحصیل گرافیک دانشگاه الزهرای یزد، فاطمه حاضری حائز رتبه 84 کنکور سراسری هنر ، و همچنین فاطمه حیدری، سمانه دهقان و ویدا حکیمی و اقای حسین ابویی  لوح تقدیر و جوایز خود را از دست فرماندار مهریز دریافت نمودند.

شایان ذکر است سید محمد رستگاری فرماندار مهریز در مدت چند ماهه فعالیت خود تعامل سازنده  و ارتباط صمیمانه ای با هنرمندان شهرستان مهریز داشته  و همواره در رفع موانع راه  هنر شهرستان تلاش  ارزنده و قابل توجه ای ارائه نموده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا