در هفته دولت و با هدف بزرگداشت این هفته برنامه های مختلفی در راستای تحقق اهداف مورد نظر دولت یازدهم توسط اداره کل دامپزشکی استان یزد صورت می پذیرد.

دکتر علی اکبر حداد زاده با بیان این مطلب اذعان داشت: فعالیت دامپزشکی در راستای خط مشی و اهداف کلی دولت خصوصا در بخش سلامت است و هفته دولت فرصتی است تا در آن به تجدید عهد و تاکید بر پایبندی به تعهدات نسبت به مردم و رعایت دقیق منشور اخلاقی دولت جهت ایجاد آرامش و امید در پرتو سلامت پایدار برای جامعه بپردازیم.

مدیر کل دامپزشکی استان یزد در بیان جزئیات برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دولت از سوی دامپزشکی گفت: همه ساله این ستاد تشکیل و با نظر خواهی از اعضای خود و استفاده از آراء ایشان سعی در هر چه بهتر برگزار نمودن هفته دولت از طریق اجرای تبلیغات محیطی و ارائه خدمات رایگان درمانی در شبکه های دامپزشکی همچنین برگزاری گشت های مشترک با ارگان های ذیربط در سطح استان می نماید.

وی توجه به توسعه و ارتقاء سطح بهداشت و زیر ساخت های اقتصادی و زیست محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اصلاح مجدد فرایندهای انجام کار را از دیگر برنامه های مورد اجرا توسط این ستاد دانست و افزود: محور توجه ما در این برنامه ها مردم می باشند. به همین دلیل        فعالیت های خود را به گونه ای طراحی و اجرا می نماییم که تا حد ممکن رضایتمندی مردم را فراهم آوریم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا