نخستین دفتر روستایی صدا و سیما در کشور با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد در محل روستای ده بالا رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمود زارع" در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت، از خدمات و تلاش های صدا و سیمای مرکز یزد در اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های هفته دولت در استان به ویژه شهرستان تفت قدردانی کرد و گفت: تبیین دستاوردهای مهم و ارزشمند دولت می تواند روح امید واری را در جامعه دمیده و نشاط اجتماعی را به ارمغان آورد.

فرماندار تفت راه اندازی دفاتر روستایی صدا و سیما را زمینه مناسبی برای معرفی قابلیت ها و پتانسیل های هر منطقه عنوان کرد و گفت: دفاتر روستایی صدا و سیما می توانند زمینه ساز تحولات مهم و اساسی در عرصه رشد و تعالی روستا باشند.

وی با اشاره به جایگاه روستای ده بالا در عرصه گردشگری استان اظهار داشت: امید دارم دفتر روستایی صدا و سیما در ده بالا راه را برای معرفی قابلیت ها و پتانسیل های این روستا و سایر مناطق همجوار هموار ساخته و زمینه ساز اعتلای هر چه بیشتر روستاهای ییلاقی تفت شود.

فرماندار تفت در ادامه این سفر، با حضور در محل اجرای  پروژه آسفالت و بهسازی کوچه روستای باغستان ده بالا این پروژه روستایی را افتتاح کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا