معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد سیاست مسئولان ارشد استان در قبال شهرستان اشکذر را رفتن به سمت صنایع پاک و با آلایندگی پایین دانست و افزود: تشکیل شورای فناوری اطلاعات استان، ایجاد منطقه ویژه علم و فن آوری و کارهای نظیر این در راستای همین مسئله مهم است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "عباسعلی رضایی" روز چهارشنبه در مراسم شورای اداری شهرستان اشکذر که به مناسبت هفته دولت برگزارشد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: نامگذاری هفته دولت باعث گرامیداشت یاد شهدا و ارائه عملکرد ادارات به آحاد مردم در این این هفته شده است.
وی در ادامه با اشاره به شعار دولت به عنوان "آرامش و امید" و یادآوری این نکته که در مدت یک سال گذشته آرامش بر جامعه حاکم است، اظهار داشت: وقتی در کار خود با بخشنامه ها و دستورالعمل های متعددی روبرو نباشیم می توانیم کار را با آرامش دنبال کنیم.
رضایی به کنترل تورم در دولت و کاهش آن از 45 درصد به 25 درصد اشاره کرد و بسته ارائه شده توسط دولت به مجلس را راهکار کاهش بیش از گذشته تورم در کشور دانست.
وی همچنین مذاکرات دولت با کشورهای غربی را کار دشواری ارزیابی کرد و برای دولت تدبیرو امید در این عرصه آرزوی موفقیت کرد.
معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود از تهیه نقشه راه هیات دولت با توجه به قوانین موجود در کشور به مسئولان مرتبط خبر داد و افزود: بخشی از سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در 8 بند و در قالب 30 برنامه عملیاتی در این نقشه راه موجود است.
وی تصریح کرد: در استانداری یزد هر کس در محلی استخدام شده است هم اکنون نیز در محل خدمت خود حاضر است و به فعالیت مشغول است.
رضایی ادامه داد: در خصوص استخدام صورت گرفته در چند سال گذشته نیز طبق برآورد صورت گرفته 650 نفر پست فاقد نیرو توسط دستگاه های اجرایی اعلام شد که آزمون مرتبط برگزار و به غیر از سهمیه خانواده شهدا 154 نفر در دستگاه های مختلف به فعالیت مشغول شدند که در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
وی درادامه با اشاره به تاکید دولت تدبیروامید مبنی بر استفاده از فناوریهای نوین که دولت را به سمت چابک سازی پیش می برد، بیان کرد: یکی از 8 بند مورد نظر دولت، ابلاغی رهبر معظم انقلاب، مدیریت منابع انسانی است.
رضايي همچنین از وجود 18 پروژه مورد افتتاح با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد تومان در شهرستان اشکذر خبر داد و وضعیت شهرستان اشکذر از لحاظ جذب سرمایه گذار را مطلوب ارزیابی کرد.
رضایی سیاست مسئولان ارشد استان در قبال شهرستان اشکذر را رفتن به سمت صنایع پاک و با آلایندگی پایین دانست و افزود: تشکیل شورای فناوری اطلاعات استان، ایجاد منطقه ویژه علم و فن آوری و کارهای نظیر این در راستای همین مسئله مهم است.
وی در خصوص عدم وجود برخی از ادارات در شهرستان اشکذر نیز گفت: شهرستان های زیر 70 هزار نفر باید مجتمع ادارات داشته باشند.
این مقام مسئول همچنین خواستار مدیریت هزینه های جاری در ادارات، توجه به رفاه پرسنلی و پرداخت حقوق پرسنل در زمان مقرر شد و اظهار داشت: اداراتی که از نظر نیروی انسانی با مشکل روبرو هستند با انتقال نیاز خود به دستگاه استانی پیگیری لازم را صورت دهند و حوزه کاری من نیز برای رفع مشکل تلاش خواهد کرد.
امام جمعه اشکذر نیز با اشاره به هدف خلقت موجودات در جهان هستی، گفت: همه مخلوقات عالم در راستای رسیدن انسان به هدف خود آفریده شده اند.
حجت الاسلام و المسلمین طالبیان وظیفه همگان را اجرای دین خدا دانست و تاکید کرد: باید در حفظ و گسترش انقلاب کوشا باشیم تا حکومت اسلامی بتواند اصلی ترین هدف خود که پیاده سازی آن چیزی است که دین ما را مامور به آن کرده است موفق باشد.
فرماندار شهرستان اشکذر نیز هفته دولت را فرصتی مغتنم برای جبران کاستی ها، ارائه گزارش خدمات دولت به مردم وخشنودی مردم دانست.
شاه حسینی خطاب به مسئولان شهرستان اظهار داشت: توسعه متوازن، توجه به مناطق محروم، اصلاح ساختار نادرست و توجه به مسائل فرهنگی طبق تاکید رهبری و ریاست جمهوری باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گیرد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا