- محمد سعید صالحی فیروزآبادی

سه عامل اهرمهاي قدرتمندي در دست مافياي تزويرسالار مسيحي صهيونيستي براي قرباني کردن يهوديان و مسلمانان در اين توطئه رذيلانه بود:
1- تماميت خواهي و برتري طلبي بخشي از آموزه هاي يهوديت و باور کورکورانه عده اي از يهوديان به ظواهر اين آموزه ها
2-تماميت خواهي و انحصار طلبي بخشي از مسلمانان  بويژه بعد از مهاجرت گسترده يهوديان به فلسطين پس از جنگ جهاني دوم. حق انحصاري در اختيار داشتن قدس براي مسلمانان و بيرون کردن تمامي يهوديان از فلسطين از مظاهر چنين تفکر انحصارطلبانه و تماميت خواهانه بود. 
3- تنفر و يهودي ستيزي بخشي از آموزه هاي اسلامي که ريشه هاي خود را از برخوردهاي يهوديان با مسلمانان در صدر اسلام مي گرفت
مافياي تزويرسالار مسيحي صهيونيستي بخوبي از اين سه عامل بهره گرفت تا با بجان هم انداختن مسلمانان و يهوديان بتواند عطش خونخواهي و جبران شکست در جنگهاي صليبي را فرونشاند و انتقام شکست تاريخي جنگهاي صليبي را جبران نمايد. از اينجا به بعد است که داستان درد و رنج مردم فلسطين داراي بعد غمناک ديگري مي گردد اندوه آن بقدري وسيع مي باشد که آدمي اگر بر اين بعد قضيه فلسطين خون بگريد کار نادرستي نکرده است. 
انگار امام علي ع از لابلاي قرون به قرن معاصر سرکشي کرده و جمله تاريخي خود را براي ما و در مورد قضيه فلسطين بيان مي نمايد :
روز عدالت بر ظالمين از روز ظلم بر مظلومين سخت تر مي باشد.
بياييد باهم اين بعد اندوهناک قضيه فلسطين را بشکافيم:
اين بعد قضيه فلسطين قضاوتهاي سطحي ،عجولانه و خام مسلمانان از ابتداي تشکيل دولت اسرائيل تا به امروز بوده است. خسارتهايي که اين قضاوتهاي سطحي به مردم فلسطين وارد نموده است دست تزويرسالاران مسيحي صهيونيستي را براي نسل کشي فلسطينيان باز نموده است. گاه اين قضاوتهاي سطحي و خام باعث شده است تا ما نيز بدون اينکه خود بدانيم همانند يهوديان دستمان تا مرفق درخون زنان و کودکان فلسطيني آلوده بشود. اين قضاوتهاي سطحي همانا نديدن قرباني ديگر يعني يهوديان و حقوق آنها در قضيه فلسطين می باشد. قضاوت سطحی دیگر  اميد داشتن به عاملين اصلي برافروزاننده اين برادرکشي يعني مافياي تزويرسالار مسيحي صهيونيستي براي خاموش کردن اين نزاع مي باشد. 

در اينجا لازم است نکته اي گفته شود. ميليونها نفر مسيحي در سرتاسر جهان با واسطه پيامبر صلح حضرت عيسي مسيح با خداوند ارتباط برقرار مي کنند و رازهاي تنهايي و مشکلاتشان را با خداوند و حضرت مسيح در ميان مي گذارند . اين مومنان مسيحي هيچگاه حاضر نيستند در منازعات انساني خوني از دماغ کسي ريخته شود.  هنگامي که ما از مافياي تزوير سالار مسيحي صهيونيستي صحبت مي کنيم هيچگاه خداي ناکرده قصدمان اهانت به اين مومنان شريف مسيحي نيست. مقصود ما مافيايي است که مديريت جهان و سازمان ملل متحد و شوراي امنيت را بعد از جنگ جهاني دوم برعهده داشته است .در حالي که ابزارهاي لازم را براي ايجاد صلح و زندگي مسالمت جويانه و مشارکت جويانه تمامي مردم منطقه اعم از يهودي و مسيحي و مسلمان را داشته است از هيچ تلاشي براي برتري دادن يک طرف منازعه و سرکوب ظالمانه طرف ديگر خودداري نکرده است.اگر ما اين مافيا را مافياي تزوير سالار مي خوانيم به اين علت است که هميشه خود را با فريادهاي حقوق بشر ،تکثر و حقوق بشربه جهانيان شناسانده است، اما تا به نزاع يهوديان و فلسطينيان رسيده است همه پزهاي دموکراسي خواهانه و مشارکت جويانه خود را فراموش کرده و سالها است که بدون هيچ اقدامي نظاره گر اين نسل کشي و سبعيت مي باشد. طبيعي است که ما هيچ چاره اي نداريم جز اينکه آنها را مافياي تزويرسالار مسيحي صهيونيستي بخوانيم و آنها را عاملين واقعي اين منازعه بدانيم و دو طرف منازعه را قربانيان حيثيتي و انساني اين درگيري وحشيانه بدانيم. 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا