با شروع ثبت نام کاندیداتوری شورای اسلامی شهر طبس، امروز این مقوله وارد فاز جدید خود شد و قرائن حاکیست، چهره هایی دیگر نیز پا به عرصه انتخابات خواهند گذاشت.

یزدفردا/ در پی انتشار اخبار اسامی 7 کاندیدای احتمالی شورای اسلامی شهر طبس(1) و اسامی 10 کاندیدای احتمالی شورای اسلامی شهر طبس (2) و اسامی 15 کاندیدای احتمالی شورای شهر طبس (3)  و نیز لیست کاندیدای احتمالی شورای اسلامی شهر طبس از 40 نفر گذشت.(4(  در یزدفردا و اعلام آمادگی این پایگاه خبری برای ورود به معرفی خبرها و شنیده ها در مورد افرادی که قصد حضور در صحنه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند، امید واریم فرداییان با همراهی ما، مردم را در انتخاب بهترین ها یاری دهند.

با شروع ثبت نام کاندیداتوری شورای اسلامی شهر طبس، امروز این مقوله وارد فاز جدید خود شد و قرائن حاکیست، چهره هایی دیگر نیز پا به عرصه انتخابات خواهند گذاشت.

1- سید ماشاالله شکیبی- فوق لیسانس- نماینده دوره های پنجم و ششم مردم طبس در مجلس شورای اسلامی- مدیرعامل برخی استان ها در وزارت نیرو- عضو مجمع مشاورین عالی کشور...

2- یحیی مهدی نژاد- لیسانس مدیریت- مدیرکل حفاظت زندان های استان خراسان

3- مهدی چوبداری- لیسانس عمران- رییس سابق سازمان نظام مهندسی طبس

4- حسین قاسم زاده- فوق لیسانس مدیریت دولتی- کارمند اداره کل را آهن شرق

5- ابوالقاسم احمدی- لیسانس- فرمانده سابق بسیج ناحیه طبس

6- جواد چمنزاری- لیسانس الهیات- مدیر آموزش و پرورش طبس در دولت هشتم

7- حسین نفیسی- لیسانس- دبیر بازنشسته

گفتنی است آقای سیدابوالفضل فیاضی (مدیر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس نیز که در خبرهای قبلی از وی بعنوان کاندیدای احتمالی نام برده شده بود در گفت و گو با خبرنگار "یزدفردا" ضمن رد این موضوع تاکید کرد: این عرصه متعلق به هنرنمایی و حضور دلسوزانه قشر جوان، پویا، پرانرژی، تحصیلکرده، متخصص و متعهد است  و از همه همشهریان بزرگوار که برای دعوت اینجانب اقدام نموده اند، سپاسگزاری نموده و عرصه را به دیگر عزیزان واگذار می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا