طبس/قاسمیان: مراسم ختم شادروان شکیبی در محل هیئت محترم ابوالفضلی طبس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و سخنرانی  حجت الاسلام حیدرزاده  با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد .

در این مراسم حجه الاسلام حیدرزاده ضمن تشکر از مردم قدرشناس طبس و شرکت کنندگان در مراسم تشییع و تدفین جانباختگان حادثه پرواز 140 تهران-طبس گفت: شکیبی منتظر تجلیل و تکریم نبود او همانند کسانی نبود که اگر بخواهند کاری انجام دهند حساب و کتاب میکنند که چقدر برایشان رای خواهد داشت و منافع شخصی آن چقدر است که اگر نداشت انجام نمی دهند به طبس عشق می ورزید و عاشق مردمش بود به خاطر همین بود که با همه جفاها و نامهربانی ها که در حقش روا شد سنگر خدمت به مردم را ترک نکرد.

با طبس و مردمانش قهر نکرد.و بیش از پیش مصمم تر و عاشقانه و خالصانه به کارش ادامه داد.این است رمز ماندگاری شیکبی.

اما امروز عده ای به خاطر سقوط هواپیما و این سانحه دلخراش حنجره پاره کرده و میخواهند وزیر را مواخذه کنند .

خطیب طبسی در ادامه گفت:حکایتی است که گویند میخی افتاد و به خاطر آن نعلی افتاد و به خاطر آن اسبی افتاد و به خاطر آن سواری افتاد و به خاطر آن لشگری شکست خورد و به خاطر آن مملکتی نابود شد و این به خاطر آن بود که اول میخ را خوب نکوبیده بودند این است داستان ما .

روزی که باید آقایان باید فریاد بزنند ، نزدند . روزی که این هواپیما را در خط تهران – طبس قرار دادند باید فریاد میزدند که جان مردم طبس محترم است . به نظر ما قبل از اینکه وزیر راه پاسخگو باشد این مسئولین دست اندرکار طبس باید پاسخگو باشند که چرا اجازه دادند هواپیمایی با این کیفیت پایین به پرواز در آید .

جامعه چقدر باید هزینه کند تا شیکبی دیگری را تحویل جامعه بدهد آری باید آنروز فریاد میزدند ولی نزدند.

حجه الاسلام حیدر زاده در پایان متذکر شد: مرحوم شکیبی دو آرزو داشت آروزی اول او به فرجام رسیدن پروژه های ناتمام که او شروع کرده بود پروژه هایی که چشم صدها جوان جویای کار به آن دوخته شده است از دوستان همفکر و فرزند بزرگوار مرحوم شکیبی میخواهیم عاشقانه و خالصانه همچون شکیبی عزیز این پروژه ها را به سرانجام برسانند .

از  دکتر فتحی نقل شده که روزی به ساختمان چهار طبقه ای که در تهران است نگاه کرد و گفت من لذت میبرم از اینکه میبینم دهها کارشناس و متخصص با تحصیلات عالیه در این ساختمان نشسته و برای طبس فعالیت می کنند ما باید چنین باشیم .

آرزوی دوم مرحوم شکیبی این بود که روزی مردم شاهد بازگشت مجدد به استان یزد باشند ایشان توسعه ، پیشرفت و آبادانی را در الحاق مجدد طبس به یزد می دانست .خداوند روحش را با اولیاء اش محشور فرماید.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا