گروه گفتگو: فیلم داستانی "یک پرده فاصله" به کارگردانی محمد کریم پور به بخش اصلی داستانی مسابقه نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی راه یافت.

یک پرده فاصله روایت رئیس کاروانی است که به مشهد سفر می کند و در آنجا دچار مشکلاتی می شود در این زمان دخترش را از دست می دهد و با امام رضا(ع) قهر می کند و بعد از چند سال دوباره به مشهد بر می گردد. این داستان برگرفته از داستان شیخ صنعان می باشد.

محمد کریم پور در گفتگو با کمیته خبری جشنواره رضوی با بیان اینکه این جشنواره اولین تجربه من است، گفت: این فیلم با توجه به مضمون عرفانی که دارد شناخت بهتری را نسبت به امام رضا می دهد.

وی همچنین با بیان اینکه بخش سبک زندگی بهترین بخش جشنواره است و کاری کرده که این جشنواره از حالت موضوعی خارج شود گفت: این بخش باعث شده تا فیلم های خوبی به جشنواره فرستاده شود و سطح کیفی آثار را بالاتر برده است.

کارگردان این فیلم با اشاره به برگزاری این جشنواره در یزد تصریح کرد: این اتفاق به رشد و تعالی فیلم سازان یزدی کمک بسیاری می کند.

کریم پور درباره وضعیت سینمای داستانی گفت: بزرگترین معضل سینما، فیلم نامه است چون هرکس هر ایده ای به ذهنش می رسد شروع به فیلم سازی می کند؛ بدون اینکه به فیلم نامه اش توجه کند.

این فیلمساز در پایان گفت: خوشبختانه سطح جشنواره از سال های پیش بسیار بالاتر است اما جشنواره باید به تعهداتی که به یک فیلمساز می دهد عمل کند.

گفتنی است، تصویربرداری فیلم "یک پرده فاصله" برعهده جمال دهقان بوده و صداگذاری و صدابرداری آن را نیز علی عبدالحسینی انجام داده و تدوین نیز بر عهده مجید عظیمی نیا بوده است.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا