یزدفردا "درپی ارتحال آیت الله سید جواد حیدری (ره) و حضور حماسی مردم استان در مراسم های تشییع وترحیم آن بزرگوار ،خانواده معزز آن بزرگوار با صدور پیامی از مردم و مسئولین استان به واسطه تکریم آن بزرگوار تشکر و قدر دانی نمودند.

متن کامل این پیام که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته است به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و شریف

به حکم ادب و قدر شناسی از همه ی شما سروران گرامی که با حضور خود جوش و چشمگیر خود ، در روزهای گرم تابستان و در ماه مبارک رمضان با درایت و هوشیاری در مراسم تدفین و ترحیم عالم ربانی مرحوم آقای حاج سید جواد حیدری شرکت فرمودید خاضعانه سپاسگزاریم.

شما مردم مهربان و بزرگوار نشان دادید که درمقام بزرگداشت روحانیت راستین شیعه و پارسایان انسان دوستی که در راه ارزشهای والای شیعی و دوری گزینی از سیاست زدگی های روزمره گام بر می دارند از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنید.

خانواده و بازماندگان مرحوم حیدری ضمن تشکر و سپاس از شما مردم عزیز و بزرگوار  مراتب امتنان خود را از مراجع عظام و شخصیت های دینی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی ، نیروهای نظامی و انتظامی، اقلیتهای دینی و کلیه سرورانی که با تماس تلفنی، درج پیام تسلیت در مطبوعات و فضای مجازی و نیز حضور گسترده و شورانگیز در برگزاری تمامی مراسم ، شرکت داشتند اعلام می دارند.

توفیق روزافزون همگان و سلامت و سعادت شما بزرگواران را از درگاه احدیت خواستاریم و آرزومندیم در پناه امام عصر(ع) همیشه تندرست و پایدار بمانید.

خانواده حیدری


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا