شخصي که با سوء استفاده از اعتماد همسر خود با دسترسي به اطلاعات حساب بانکي اش ،براي شارژ تلفن همراه خود مبلغ زيادي از حسابش برداشت کرده بود توسط ماموران پليس فتاي مازندران شناسائي ودستگير شد .
،سرهنگ احمدرضا رستمي رئيس پليس فتا استان مازندران گفت : در پي مراجعه فردي به نام " داريوش – ت" به پليس سايبري استان مازندران مبني بر اينکه با بررسي پرينت حساب خود متوجه برداشت مبالغ زيادي وجه نقد توسط شخصي يا اشخاصي ناشناس شده موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتاي استان قرارگرفت .

رئيس پليس فتا استان مازندران افزود : پس ازهماهنگي با مراجع قضائي کارشناسان پليس فتا با تحقيقات گسترده و اقدامات ويژه موفق شدند فردي به نام « فرزانه- ص » همسر شاکي را شناسائي ودراقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کنند .

سرهنگ رستمي در ادامه تصريح کرد : در تحقيقات پليسي به عمل آمده متهمه ضمن اعتراف به سرقت اينترنتي از حساب همسر خود اعتراف کرد و اظهار داشت ؛ با استفاده از اعتماد همسرش که اطلاعات حساب بانکي خود را جهت يکسري کارهاي بانکي در اختيار وي قرار داده بود ، با فعال کردن رمز دوم کارت وي اقدام به برداشت از حساب بانکي وي از طريق اينترنت جهت خريد شارژ تلفن همراه کرد .

سرهنگ رستمي در خاتمه خطاب به مشتريان بانکها و دارندگان کارت هاي بانکي از آنان خواست : رمز عبور و اطلاعات حساب بانكي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار ندهند تا زمينه اي را براي تحريک به ارتکاب جرم از سوي ديگران فراهم شود و با تغيير دوره اي رمز عابر بانک خود ضريب امنيت آن را بالا ببرند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا