یزدفردا:رييس پليس "فتا" استان فارس از دستگيري عامل برداشت 200 ميليون ريالي از حساب صاحب يک آژانس تاکسي تلفني در شيراز خبر داد.

،سرهنگ "سيد موسي حسيني" در اين خصوص گفت: شخصي با مراجعه به اين پليس مدعي شد كه مبلغ 200 ميليون ريال از حساب وي به صورت غير مجاز برداشت شده است.
وي با بيان اينكه پس از تشکيل پرونده، کارشناسان اقدامات خود را جهت شناسايي متهم يا متهمان آغاز کردند افزود:بررسي هاي اوليه نشان مي داد برداشت ها از طريق خريد اجناس از دستگاه كارتخوان فروشگاه ها صورت گرفته است.
رييس پليس "فتا" با بيان اينكه با بررسي هاي انجام شده مشخص شد شاكي با دو نفر از رانندگان آژانس اختلافاتي داشته است تصريح كرد: با احضار دو نفر راننده آژانس و انجام تحقيقات آنها اقرار كردند كه به علت اختلافاتي كه با صاحب آژانس داشته اند با وي درگير و كارت عابر بانك وي را سرقت و پس از به دست آوردن رمز كارت آن را در اختيار يك نفر از دوستان خود قرار داده اند.
وي ادامه داد: با تلاش مأموران متهم سوم كه با سوء استفاده از كارت بانكي شاكي اقدام به خريد نموده بود دستگير شده و در تحقيقات اقرار كرد با استفاده از كارت بانكي شاكي اقدام به خريد رايانه، لپ تاپ ، تبلت و لوازم بهداشتي جمعا" به ارزش 20 ميليون ريال نموده است.
سرهنگ " حسيني" با بيان اينكه متهمان جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند افزود: اگر صاحب آژانس نکات حفاظتي مربوط به حساب بانكي را رعايت مي نمود برداشتي از حسابش صورت نمي گرفت.
وي به شهروندان هشدار داد: به هيچ عنوان کارت بانکي و بالاخص رمز عبور حساب کاربري خود را در اختيار ديگران قرار ندهند و به صورت دوره اي رمز را تغيير داده و در صورت مطلع شدن از سرقت کارت در اولين فرصت با مراجعه به بانک اقدام به ابطال کارت نمايند.
سرهنگ "حسيني" در خاتمه از صاحب فروشگاه ها خواست دستگاه كارتخوان خود را به نحوي در فروشگاه قرار دهند که به راحتي توسط مشتريان مورد استفاده قرار گيرد و از شهروندان نيز درخواست كرد جهت خريد از طريق دستگاه كارتخوان حتما رمز عبور را خودشان وارد نمايند و کارت خود را در اختيار ديگران قرار ندهند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا