یزدفردا"رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان کهگيلويه و بويراحمد گفت : فردي با سوء استفاده از اعتماد خواهر زاده خود ، از حساب بانکي وي براي خود شارژ تلفن همراه خريداري مي کرد .

،سرهنگ " مرتضويان " گفت : در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر برداشت متعدد و غير مجاز از حساب بانکي اش ، پيگيري پرونده در دستور کار ماموران پليس فتا استان قرار گرفت .
وي ادامه داد : با انجام يکسري تحقيقات مشخص شد که مبلغ يک ميليون و 800 هزار ريال شارژ تلفن همراه طي چند نوبت از حساب شاکي خريداري شده است .
رئيس پليس فتا با اشاره به اين که پس از شناسايي ، متهم به پليس فتا احضار شد ، افزود : متهم در ابتدا منکر هرگونه برداشت غير مجاز شد اما پس از مواجه شدن با مستندات غير قابل انکار لب به اعتراف گشود و بيان داشت که چندي پيش وقتي خواهر زاده ام قصد تغيير رمز دوم را داشت شماره کارت و رمز را سرقت کردم و از آن روز به بعد اقدام به خريد شارژ از حساب وي کردم .
" مرتضويان " اظهار داشت : پس از انجام اقدامات تکميلي پرونده همراه با مستندات بدست آمده تحويل دادسراي عمومي و انقلاب ياسوج شد .
وي در پايان به شهروندان توصيه كرد: داشتن کارت عابر بانک به همراه رمز اول کافي است تا با ايجاد رمز دوم، بدون نياز به کارت عابر و فقط با داشتن "شماره كارت، رمز دوم و تاريخ انقضاء و cvv2کارت" به صورت اينترنتي اقدام به خريد کرد، بنابراين شهروندان گرامي ضمن نگه داري کارت عابر بانک در محلي امن از دادن رمز اول به همراه کارت عابر به افراد حتي معتمدين و بستگان خودداري كرده و فرصت سوءاستفاده و برداشت غير مجاز را براي سودجويان در فضاي مجازي فراهم نكنند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا