مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در بازدید از جامعه نابینایان و کم بینایان یزد، با تاکید بر آگاهی این قشر از حقوق شهروندی خود، از حضور نماینده زنان معلول در گروه کاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، فخرالسادات خامسی هامانه یکشنبه شب، 26 مرداد، از جامعه نابینایان استان بازدید و از نزدیک با عملکرد و فعالیت های نابینایان و کم بینایان آشنا شد.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، با تشریح وظایف این دفتر، به نقش نظارتی و تعاملی دفتر امور بانوان و خانواده تاکید کرد و از بانوان هیأت موسس این تشکل مردم نهاد خواست که در صورت نیاز به رایزنی میان بخشی برای پیشبرد اهداف شان، با این دفتر در تعامل باشند.
در این جلسه، گزارشی از فعالیت های جامعه نابینایان استان بیان و مشکلات و محدودیت های مرتبط با ورزش نابینایان و کم بینایان، نشاط اجتماعی این قشر، تحصیل آنان، رفت و آمد، ازدواج و مواردی از این دست مطرح شد.
همچنین، با تاکید به حقوق شهروندی این قشر، بنا شد که از این پس نماینده ای از جامعه نابینایان و کم بینایان استان در برخی گروه کاری های دفتر امور بانوان و خانواده نیز حضور داشته باشد.
در خصوص ورزش روشندلان نیز موانع و کاستی های موجود مطرح و قرار شد طی نامه ای از سوی این جامعه به دفتر امور بانوان و خانواده، در راستای بررسی وضعیت ورزش بانوان روشندل، ارتقای آن و همچنین تعاملات میان بخشی اقدام شود.
از جمله دیگر مواردی که مطرح شد، بحث دوره های آموزشی، اشتغال و تولید بانوان روشندل بود که در نظر گرفته شد در خصوص این موارد طی ارسال نامه ای به این دفتر پیگیری های لازم صورت بگیرد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا