به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، " محمود زارع" در گفتگویی با خبر نگار فرمانداری با بیان این که شهرستان تفت با بیش از 300 آبادی و روستا، بزرگ ترین شهرستان استان به لحاظ تعداد روستاست گفت: این شهرستان به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و اقلیم مناسب در ایام مختلف سال مورد استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران قرار دارد.

فرماندار تفت افزود: این در حالی است که راههای روستایی شهرستان به ویژه در مسیرهای پرتردد به دلیل کمبود اعتبارات از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و لازم است برای آن چاره اندیشی شود. 

زارع با بیان این که به همین منظور همزمان با حضور معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در منطقه، مذاکراتی در این خصوص صورت گرفت و درخواست های شهرستان در این رابطه به صورت مکتوب به وی ارائه شد ادامه داد: امیدواریم با دستور مساعدی که از سوی معاون وزیر صادر شد، شاهد تحول مشهودی در خصوص ترمیم آسفالت مسیرهای پرتردد روستایی شهرستان باشیم.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان همچنین اصلاح اساسی برخی مسیرهای روستایی و ارتقای وضعیت برخی از مسیرهای خاکی مواصلاتی روستاهای محروم شهرستان را از دیگر درخواست های مدیریت شهرستان از معاون وزیر راه عنوان کرد و افزود: همچنین در خصوص تامین قیر رایگان برای شهرداری های تفت و نیر جهت آسفالت راههای روستایی منتهی به شهرهای موصوف مذاکرات خوبی با معاون وزیر راه صورت گرفت که امیدواریم نتایج مبارکی را برای شهرستان به دنبال داشته باشد.

فرماندار تفت ایجاد تعامل و تبادل نظر با مقامات عالی هر بخش را از مزیت های مهم هفته دولت عنوان کرد و گفت: سفر پی در پی مقامات کشوری به شهرستان تفت برای افتتاح پروژه های مختلف، خود به روشنی گویای رشد جایگاه و ارتقای وضعیت شهرستان است.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا