رئيس رسانه ملي با تشكر از اقدامات سازنده نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد درساماندهي حوزه هاي علميه يزد و برنامه ريزي خوب براي آينده آن ،اين رويكرد را آگاهانه و مبتني برنيازهاي آينده جامعه اسلامي دانست.

ضرغامي در اين ديدار با اشاره به نقش بي بديل روحانيت و حوزه هاي علميه در هدايت افكار عمومي گفت: نيازهاي فراواني در عرصه رسانه وجود دارد كه بايد با آموزش و تربيت طلاب و كارشناسان ديني در مراكز حوزوي به آنان پاسخ داد.

آيت الله ناصري هم در اين ديدار با اشاره به پيشتازي استان يزد در علوم دين و وجود عالمان برجسته در استان درطول تاريخ گفت: يزد با استعدادهاي فراوان خود همواره مهد علما و خاستگاه علم دين بوده و اين افتخاري بزرگ براي مردم استان يزد است.

امام جمعه يزد استعداد جوانان يزدي را زبانزد دانست و افزود: بايد با برنامه ريزي صحيح و ايجادفضاي مناسب، جوانان علاقه مند را به سمت حوزه هاي علميه سوق دهيم.

نماينده ولي فقيه نقش رسانه ملي را در اين امر انكار ناپذير دانست و خاطرنشان كرد: رسانه ملي مي تواند با مديريت و ساخت برنامه هاي ديني و مذهبي و معرفي مشاغل مرتبط با تحصيلات حوزوي جوانان را به تحصيل در حوزه هاي علميه ترغيب نمايد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا