یزدفرداسومین همایش بازاریابی شبکه ای کشور با رویکرد آموزش روش های تشخیص شرکت های هرمی غیرقانونی از بازاریابی شبکه ای سالم با حضور بیش از500 نفر از بازاریابان و علاقه مندان به این حرفه در یزد برگزار شد .
به گزارش یزدفردا این همایش با محورهای معرفی روش های بازاریابی شبکه ای به عنوان یکی از مؤثرترین روش های توزیع کالا ، آشنایی مردم با روش های قانونی و غیر قانونی انجام این فعالیت و آشنایی با نهادها و سازمان های قانونگذار در ایران در زمینه بازاریابی شبکه ای در سالن هلال احمر یزد با حضور علاقه مندان به این حرفه برگزار شد .
گفتنی است مدیر اجرایی شرکت بازاریابان ایرانیان زمین به عنوان برگزار کننده این همایش در گفتگویی ابراز کرد : صنعت بازاریابی شبکه ای در ایران از سال 1388 تاکنون به تصویب رسیده  و نتیجه فعالیت این شرکت نشان داده است که هم دولت و هم اعضا از عملکرد شرکت رضایت کامل دارند ضمن اینکه رشد این صنعت به وسیله مرکز امور اصناف قانونگذاری شده و پیگیری می شود .
مهدی کریمی افق این صنعت به عنوان بزرگترین و مؤثرترین روش توزیع کالا در کشور بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت : در نتورک مارکتینگ سعی شده است با حذف خرده فروش ها و واسطه ها ، مصرف کنندگان سود اصلی و واقعی را به دست آورند و کالا ارزانتر در اختیارشان قرار گیرد.
وی اظهار کرد : کالاهایی که شرکت در اختیار خانواده ها قرار داده است ، از نوع کالاهای پرمصرف و پردوام است که اگر یک بار مصرف شود برای مدت طولانی و شاید همیشه در سبد مصرفی خانواده ها قرار می گیرد.
کریمی
وی تاکید کرد : این محصولات قادر به رقابت با محصولات مشابه خود هستند که در حال حاضر بیش از  300 قلم کالا با نام برند بیز ثبت گردیده است که جزو افتخارات شرکت محسوب می شود .
کریمی ایران را دارای پتانسیل بالایی در زمینه صنعت بازاریابی شبکه ای به سبب وجود نیروی جوان و علاقه مند به کار ، انگیزه بالای ایرانیان به کارآفرینی و بانوانی که اخیرا به دنبال کسب استقلال مالی هستند دانست .
کریمی خاطر نشان کرد : در حال حاضر 9 شرکت ایرانی در این صنعت فعالیت دارند که به طور منظم زیر نظر کمیته نظارت مرکز امور اصناف بوده و قوانین سختی برای جلوگیری از کلاهبرداری این شرکت ها وضع و اجرا می شود .
وی با بیان اینکه این تجارت به نوع جنسیت و یا سن ربطی نداشته و محدودیتی از نظر سیر صعودی ندارد عنوان کرد : نوع این کار موجب می شود که فرصت بلند پروازی در چارچوب قوانین و مقررات باشد تا آرزوهای بزرگ و کوچک برآورده شود .


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا