استاندار یزد، عدم وجود راه های روستایی مناسب را نوعی محدودیت دانست و خواستار توجه بیش از پیش وزارت راه و شهرسازی به مناطق و راه های روستایی شد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، " سید محمد میرمحمدی" صبح یکشنبه 26 مردادماه  در مراسم افتتاح 100 کیلومتر از راه های روستایی استان که با حضور معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، راه های دسترسی را باعث افزایش مبادلات، تردد ها و رفت و آمد های افراد دانست و آنرا موجب جریان اقتصادی و رونق تولید ذکر کرد و افزود: راه های های دسترسی سبب می شود که به اماکن مختلف دسترسی پیدا شود و امکان بهره برداری از منابع گوناگون اعم از معادن ، جاذبه های گردشگری و امکانات زراعی فراهم گردد.
استاندار یزد، عدم وجود راه های روستایی مناسب را نوعی محدودیت دانست و خواستار توجه بیش از پیش وزارت راه و شهرسازی به مناطق و راه های روستایی شد .
 وی ابراز امیدواری نمود: امیدوارم از مسیر گسترش راه های روستایی، شاهد دسترسی ها و مبادلات بیشتر و همکاری و تعامل شهرنشینان و روستانشینان باشیم و از این مسیر اسباب آبادانی بیش از پیش روستاها و شهرها نیز فراهم گردد.
 میرمحمدی در پایان از زحمات دست اندرکاران وزارت راه و شهرسازی و همت و تلاش معاونتهای هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی استانداری یزد و همه کسانیکه در مسیر گسترش راه های روستایی و خدمات دهی به روستاییان عزیز تلاش می کنند، قدردانی نمود.
گفتنی است پروژه افتتاح از صد کیلومتر راه های روستایی استان یزد، با حضور میر شفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا