به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمود زارع" در گفتگوی اختصاصی با ایرنا با اعلام این خبر گفت: در کنار بهره برداری از پروژه های مهم عمرانی هفته دولت در تفت، توجه خاص و ویژه ای به پروژه های فرهنگی صورت گرفته است و به بیان دیگر می توان گفت رویکرد هفته دولت امسال در تفت رویکردی فرهنگی و هنری است.

فرماندار یکی از مهم ترین پروژه های فرهنگی در تفت را افتتاح کتابخانه عمومی اسلامیه و اجرای طرح کارت رویش در کتابخانه های عمومی تفت عنوان کرد و گفت: براساس این طرح، عضو شونده در کتابخانه های تفت، با ارائه کارت رویش می توانند از مخازن همه کتابخانه های کشور استفاده کنند.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را یکی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) عنوان کرد و گفت: اجرای طرح کارت رویش، گام موثری برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تسهیل در دسترسی علاقه مندان به کتب مختلف است.

زارع با اشاره به پروژه های مهم عمرانی هفته دولت گفت: افتتاح باغ صدری به عنوان گنجینه هنر و معماری ایرانی که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور رسما به بهره برداری رسید از مهم ترین پروژه های تفت در حوزه میراث فرهنگی است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان افزود:  گلنگ زني بهسازي كمربندي قديم شهر تفت، بهسازي و آسفالت خيابان طريق الرضا، احداث منبع ذخيره آب شهر تفت، تكميل طرح هادي روستاي علي اكبر خاني، تكميل ميدان زردين، احداث پل ورودي سانيج و پروژه های مختلف در حوزه توسعه زیرساختهای برق و مخابرات از مهم ترین پروژه های هفته دولت امسال در تفت است.

وی همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، تیراندازی و کاراته مردان و مسابقات بدمینتون، والیبال، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، طناب کشی، طناب زنی و تیراندازی با اسلحه بانوان در هفته دولت در سطح شهرستان تفت خبر داد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا