یزدفردا: رييس پليس راهور استان يزد از نقش 60 درصدي راكبين موتورسيكلت در تصادفات درون شهري يزد خبر داد.
 سرهنگ "اردوان قاسمي" ضمن اعلام اين مطلب گفت: برابر آمار به ثبت رسيده در مركز كنترل آمار و اطلاعات ترافيكي پليس راهور استان، در روز گذشته 15 تصادف جرحي با 18 مجروح در اين مركز به ثبت رسيده است.

وي، با اشاره به اين موضوع كه در 60 درصد اين سوانح رانندگي موتورسيكلت سواران دخيل بوده اند خاطر نشان كرد: 61 درصد از كل مجروحين حوادث رانندگي روز گذشته را راكبين و سرنشينان موتورسيكلت ها به خود اختصاص داده اند.

رييس پليس راهور استان يزد، ضمن تاكيد بر اينكه 22 درصد از اين مجروحين را عابران پياده به خود اختصاص داده اند، بيشترين علت اين حوادث رانندگي را عدم رعايت حق تقدم ذكر كرد يادآور شد: رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي توسط موتورسيكلت سواران و همچنين استفاده از كلاه ايمني در پيشگيري از بروز سوانح و حوادث ناگوار رانندگي نقش بازدارنده و مؤثري را دارد.

 

15 مجروح و يك فوتي در تصادفات درون شهري پریروز يزد

 

براساس همین گزارش  "بر اثر 12 فقره تصادف جرحي در سطح شهر يزد 15 تن مجروح و يك نفر جان باخت.

 

 رييس پليس راهور استان يزد در گفتگو با خبرنگار ما و در تشريح اين خبر گفت: با اعلام خبر تصادفات جرحي در سطح شهر يزد، افسران كارشناس گشت پليس راهور يزد؛ پریروز 12 مرحله در صحنه هاي تصادف درون شهري حاضر شدند.

 

وي، با اعلام اين مطلب كه  12 فقره تصادف جرحي 15 مجروح و يك فوتي به جا گذاشته است خاطرنشان كرد: يك كشته و يازده مجروح اين حوادث را موتورسيكلت سواران به خود اختصاص داده اند.

 

سرهنگ "اردوان قاسمي" علت اكثر اين سوانح رانندگي را عدم توجه به جلو و همچنين عدم رعايت حق تقدم اعلام كرد و از تمامی همشهریان درخواست نمود تا با احترام گذاشتن به همدیگر و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه توجه و عنایت کافی به جلو و رعایت فاصله طولی در هنگام رانندگی و رعایت حق تقدم  در جهت کاهش وقوع تصادفات پلیس را یاری نمایند.



این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا