یزدفردا:فرمانده انتظامي شاهرود استان سمنان از دستگيري كاربر 56 ساله اي خبر داد كه مدت دو سال تصاوير غير اخلاقي در فضاي مجازي منتشر مي كرد.

،سرهنگ "رحمت ا... طاهري" در تشريح اين مطلب به خبرنگار ما گفت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت شاهرود از انتشار تصاوير غيراخلاقي و ضدفرهنگي توسط فردي ناشناس در فضاي مجازي مطلع شدند.
سرهنگ طاهري افزود: ماموران پليس پس از تشكيل پرونده و انجام تحقيقات مقدماتي دريافتند، متهم با پست الكترونيك شخصي خود در محيط تالار گفت و گو ارتباط مجازي برقرار مي كند.
وي از شناسايي مشخصات مالك ايميل مورد اشاره خبرداد و گفت: با هماهنگي مرجع قضايي و در ادامه تحقيقات گسترده محسوس و نامحسوس پليس، گرداننده اين صندوق پستي شناسايي شد.
اين مسئول انتظامي تصريح كرد: متهم، فردي 56 ساله است كه پس از حضور در پليس اطلاعات شهرستان مورد بازجويي قرار گرفت و در تحقيقات مقدماتي منكر هرگونه ارتباط در فضاي مجازي بود.
وي با بيان اين مطلب كه متهم با ديدن اسناد و مدارك محكم پليس چاره اي جز بازگويي حقيقت نداشت، تصريح كرد: وي كه خود را بازيگر سينما و تئاتر مي ناميد به دو سال فعاليت غيرمجاز و انتشار تصاوير غيراخلاقي در فضاي مجازي اعتراف كرد.
سرهنگ طاهري با اشاره به تكميل پرونده و ارسال آن به دادسراي شاهرود گفت: متهم با صدور قرار قانوني وثيقه به مبلغ چهار ميليارد و 300 ميليون ريال روانه زندان شد.
فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود ضمن قدراني از اشراف كامل ماموران پليس بر فضاي مجازي و دستگيري متهم به عموم شهروندان به ويژه جوانان و نوجوانان توصيه كرد: تكنولوژي و به صورت خاص آن اينترنت همانطور كه فرصت ها و مزاياي فراواني دارد، آسيب ها و انحرافات متعددي نيز به همراه دارد كه با آموزش و نظارت كافي مي توان از اين فضا بهره برداري كرد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا