یزدفردا:روابط عمومي پليس فتا ناجا خبر داد: انیميشن و كروماكي هاي سايبري با هدف ارتقاء آموزش همگاني شهروندان ، پيشگيري از وقوع جرايم سايبري و فرهنگسازي سايبري از رسانه تصويري پخش مي شود .

روابط عمومي پليس فتا ناجا اعلام كرد : تعدادي از انیميش ها و كروماكي هاي سايبري از 11 مردادماه سال جاري به مدت سه ماه در ساعات پرببيننده 18 – 18:30 و 22- 22:30و 19- 19:30از شبكه سه سيما پخش مي شود .
روابط عمومي پليس فتا ناجا؛هدف فرهنگسازي سايبري را ارتقاء سطح دانش و اطلاع رساني عمومي ، پيشگيري از وقوع جرايم فضاي مجازي ، ايجاد پليس جامعه محور و گرفتن فرصت ارتكاب جرم از مجرمان توسط شهروندان آگاه برشمرد .
گفتني است ، كروماكي هاي پليس فضاي توليد و تبادل نيروي انتظامي در مورد فيشينگ، ايميل جعلي ، اينترنت و خانواده ، اعتياد به رايانه و اينترنت ، پيامك ، تلفن همراه ، كامپيوتر خانگي ، كيلاگر ، آموزش خود پرداز و آموزش فروشگاه هاي مجازي ساخته شده است .
به نقل از روابط عمومي پليس فتا ناجا ،انیميشن هاي سايبري در رسانه تصويري نيز با موضوعات عكس هاي خصوصي ، كنترل ارتباطات اينترنتي فرزندان ، برداشت غير مجاز از حساب ها ، سرقت فيلم ها و اطلاعات خصوصي از موبايل ، كلاهبرداري از طريق فروش شارژ موبايل ، كلاهبرداري از طريق پيامك بانكي ، نظارت فتا ، كلاهبرداري از طريق اس ام اس ، انتقال پول از طريق دستگاه خود پرداز و تغيير زبان دستگاه خود پرداز و كلاهبرداري اينترنتي نيجريه اي جديد پخش مي شود .
شايان ذكر است ، انیميشن هاي ساخته شده توسط پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا بر اساس فراواني وقوع جرايم فضاي سايبري ساخته شده و به يقين پخش آن از رسانه ملي در جهت ارتقاء سطح آگاهي عمومي شهروندان يكي از عوامل موثر در پيشگيري قبل از وقوع جرايم سايبري است؛ بنابراين مشاركت شهروندان با پليس همياري آنها با يكديگر را نشان مي دهد و دست مجرمان را در ارتكاب جرم مي بندد .


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا