مديركل روابط عمومي استانداري يزد در بازديد از باشگاه خبرنگاران جوان استان با بيان اينكه پتانسيل هاي خوبي در باشگاه وجود دارد به عدم امنيت شغلي جوانان علاقه مند در اين مركز اشاره كرد وگفت: جوان بودن و انگيزه داشتن، باعث شده است تا باشگاه خبرنگاران جوان از ظرفيت هاي بالايي در توليد محتوا و اطلاع رساني برخوردار باشد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد "داود پاك طينت"در بازديد از باشگاه خبرنگاران جوان كه روز سه شنبه 21 مرداد ماه برگزار شد با اشاره به جوان بودن و انگيزه داشتن خبرنگاران گفت: قابليت هاي جوانان اين باشگاه بايد به كل استان معرفي شود كه برنامه ريزي براي بازديد مديران دستگاه هاي استان از باشگاه، مي تواند در افزايش اين شناخت و آشنايي بيشتر با قابليت ها و پتانسيل هاي اين مجموعه موثر باشد.
پاك طينت در ادامه اظهار اميدواري كرد؛ كه ما بتوانيم پيشنهادات خوبي را كه در اين جلسه مطرح شد را به مسئولين استان منتقل كنيم تا در نهايت يك چشم انداز روشني را براي جوانان فعال اين عرصه ترسيم نماييم.
گفتني است به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار، مديركل روابط عمومي استانداري، با حضور در واحد خبر صدا و سيماي مركز يزد با جعفري، معاون اطلاعات و اخبار اين مركز نيز ديدار و گفتگو كرد.


 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا