حزب اعتماد ملی منطقه یزد

بسمه تعالی
در آستانه هفته دولت ضمن یاد آوری تلاش و فداکاری همه دولتمردان خدوم و صادق نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر, انتشار اخبار ناخوشایند از خانه ملت در خصوص استیضاح وزیر ارزشمند و ایثارگر و نخیه علمی کشور جناب آقای فرجی دانا کام مردم شریف ایران و دلسوزان واقعی نظام و مردم را تلخ نموده است .. مردمی که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته با شنیدن تمامی وعده ها و برنامه های کاندیداهای طیف های مختلف سیاسی در انتخاباتی با شکوه برنامه های جناب دکتر روحانی جهت دمیدن روحیه امید و آرامش و برگرداندن قطار خارج شده اقتصاد به ریل اصلی پیشرفت و توسعه و بازگرداندن نشاط و شادابی و حق خواهی و مبارزه با رانتخواری و تبعیض در محیط های دانشگاهی و برگرداندن کرامت و حرمت ایرانیان در سطح جهان را برگزید و البته مورد حمایت رهبر انقلاب و استقبال جهانیان نیز قرار گرفت ..
متاسفانه برخی منتقدین مغرض و سیاست زده پس از خارج شدن از شوک 24 خرداد در تخریب دولت و برنامه های بلندش  لحظه ای کوتاهی نکردند و کار را بجایی رساندند که با ایجاد فضای مسموم و آشفته در داخل و بیان تندترین عبارات تیم مذاکره کننده هسته ای که از بهترینها بودند و لحظه به لحظه با رهبری و مسئولین ارشد نظام در تعامل و ارتباط بودند را نواختند و منافع ملی ما را نشانه رفتند .. اکنون نیز برخی از نمایندگان نزدیک به یک طیف خاص سیاسی پس از شاهکار بینظیرطرح  بیش از 800 سوال و تذکر به دولت در طول یکسال , اقدام به استیضاح وزیر محترم علوم و تحقیقات و فناوری نمودند .
 ضمن احترام به حق طرح  سوال و پرسش نمایندگان مردم از مسئولین در خصوص حقوق ضایع شده موکلینشان , طرح این سئوال از نمایندگان محترم و به خصوص نماینده اصولگرای حوزه انتخابیه یزد و صدوق جناب آقای سردار صالح جوکار بصورت جدی مطرح است که جرم و خلاف وزیرمحجوب و ارزشمدار و ایثارگر در طول این یکسال تصدی وزارتخانه چه بوده است ؟ مگر غیر از این است که دکتر روحانی با قاطعیت گزینه هایی را که برای وزارت علوم معرفی کردند همگی دغدغه اجرای برنامه ها و وعده های ریاست جمهوری که به تایید مردم و رهبری رسیده بود را میخواستند ؟ یکی از دلایل استیضاح رفع ظلم و بازگرداندن دانشجویان ستاره درای که بعضا فقط بخاطر اختلاف سلیقه سیاسی و یا شرکت در فلان تشکل دانشجویی یا بهمان میتینگ سیاسی حاصل عمرخود و تلاشهای خانواده اشان را در اوج شایستگی علمی از دست داده بودند و از تحصیل محروم شده بودند و دلیل دیگر بنا بر اسناد فاش شده جلوگیری از  اعطای بورسهای تحصیلی داخلی و خارجی به  نزدیکان و وابستگان برخی از نمایندگان مجلس و مقامات دولتی و نهادها و تشکل های خاص درون دانشگاه در دولت گذشته می باشد  . جناب آقای جوکار در طول مدیریت شایسته وزیر علوم ,کدام بحران دانشجویی و سوء مدیریت و کارشکنی مسئولین وزارت علوم و همین دانشگاه یزد شما را مجاب به امضای این استیضاح تاریخی نمود ؟ شما مطابق میثاق نمایندگی مردم و بنابر آرمان های اصولگرایانه اتان می بایست دغدغه رفع ظلم و برقراری عدالت داشته باشید و آیا احقاق حقی بالاتر از اینکه جایگاه غصب شده توسط فرزند و داماد برخی از مسئولین و اعضای تشکلهای خاص با کمترین شرایط علمی را به صاحب اصلیشان که دست و فریادشان به جایی نمیرسد برگردانید  .
 بهرحال وقایع روز استیضاح و سخنان مخالف و موافق و دفاع وزیر علوم و در آخر رای مجلسیان شفاف در معرض دید و قضاوت مردم قرار خواهد گرفت و امیدواریم استانی که جزء بالاترین آرا  به دکتر روحانی و برنامه های ایشان بوده و همواره مهد اعتدالگرایی واصلاح طلبی بوده در این آزمون همراهی با دولت نیز سربلند خارج شود و پس از شنیدن سخنان جناب فرجی دانا و ریاست محترم جمهوری در دفاع از عضو کابینه, نمایندگان استان و به خصوص جناب جوکار برگه موافق با تثبیت وزیر علوم در کابینه را به گلدانهای مجلس بیاندازند و با برقراری آرامش و امید زمینه خدمت صادقانه و دلسوزانه دولت تدبیر و اعتدال را مهیا نمایند ..
                                                                                                                                 و من الله التوفیق
                                                                                                                         حزب اعتماد ملی منطقه یزد  


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا