امیرکاظم پور کماندار یزدی در رقابت های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ چین تایپه به یک مدال نقره در بخش تیمی و یک مدال برنز در بخش انفرادی دست پیدا کرد

در رقابت‌های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ چین تایپه، در بخش تیمی مختلط کامپوند، تیم ایران با ترکیب مینو عابدی و اسماعیل عبادی در دیدار پایانی نتیجه را به تیم کره جنوبی واگذار کرد و مدال ارزشمند نقره را دریافت نمود.

تیم آقایان ایران با ترکیب امیر کاظم پور، اسماعیل عبادی و مجید قیدی نیز خوش درخشید و با پشت سرگذاشتن تمامی حریفان خود به دیدار پایانی این بخش راه یافت ولی در دیدار نهایی مقابل تیم کره جنوبی باخت و به مقام نایب قهرمانی رسید.

در بخش تیمی بانوان نیز تیم ایران با شکست تیم هنگ کنگ مدال برنز این رقابت ها به خود اختصاص دادند، مینو عابدی، مریم رنجبر و شبنم سرلک اعضای این تیم را تشکیل می دادند.

در بخش انفرادی همین رشته نیز امیر کاظم پور، مجید قیدی و مینو عابدی پس از پشت سر گذاشتن تک تک حریفان خود به دیدارهای رده بندی این رقابت ها راه یافتند. نتیجه دیدار کاظم پور و قیدی که در این مرحله به یکدیگر برخورد کرده بودند به نفع کاظم پور رقم خورد و امیر کاظم پور مدال برنز را از آن خود نمود. 

در بخش بانوان همین رشته و مرحله، عابدی در مقابل حریف قدرتمندی از کشور کره جنوبی قرار گرفت و با شکست حریف خود برنزی دیگر را برای کشورمان بدست آورد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا