معاون راهبردی وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران نیز در حاشیه مراسم تشییع جانباختگان سانحه هوایی تهران- طبس، ضمن همدردی و عرض تسلیت به همه خانواده های مصیبت دیده، خیل عظیم جمعیت مراسم تشییع جانباختگان نشان از اتحاد مردم شریف طبس بود.

اسماعیل نجار ابراز امیدواری کرد که دیگر شاهد اینگونه اتفاقات تلخ نباشیم و گفت: شهرستان طبس به لحاظ هوایی رابط بین 8 کشور و از لحاظ پتانسیل معدنی و صنعت دارای ویژگی بالایی است و در این راستا برای بهره مندی از امکانات بیشتر هوایی در طبس جلسه ای با مسئولان برگزار خواهد شد و مصوبات آن را متعاقبا به مردم اعلام خواهیم کرد.

وی ضمن تقدیر از مدیریت شایسته معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در برگزاری مراسم شکوهمند تشییع و تدفین کشته شدگان پرواز تلخ تهران- طبس، افزود: آنچه در نحوه تجلیل و تکریم اجساد این حادثه از فرودگاه طبس تا محل آغاز مراسم تشییع توسط شهرداری طبس مشاهده نمودم قابل تقدیر است.

مديرکل مديريت بحران استان خراسان جنوبي نیز که در این سفر مهندس نجار را همراهی می کرد بر مدیریت قوی مهندس اشرفیان شهردار طبس در بحران های مختلف تاکید کرد و آن را قابل تقدیر دانست.

سيد ابوالحسن ميرجليلي ضمن تقدیر از معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، نقش شهرداری را در برگزاری شکوهمند مراسم مذکور بسیار موثر دانست.

گفتنی است، شهرداری طبس مجری جابجایی اجساد، سیاه پوش نمودن تابوت ها و گل افشانی پیکر جان باختگان و هماهنگ کننده مراسم تشریفات، تشییع و تدفین اموات حادثه هوایی پرواز نافرجام تهران- طبس بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا