وازده به یزدفردا:محمد مخاطب فردایی در پیشنهادی که به یزدفردا  انعکاس داده نوشت:
نگاه به عالم و همچنین متعلقات ،خانه عالم و هر آنچه که به او تعلق دارد می تواند تاثیر گذار باشد و انسان را به یاد خدا می اندازد.و بعضا سفارش شده است به چهره علما نگاه شود و ....

در خانه آسیدجواد حیدری که  مناجات باخداوند متعال ونماز شبها ودعاها وقرآن خوانده شده است محلی عزیز برای نزدیکان و مردم یزد است

بهتر است به جایی تبدیل شود که تا قیامت محل رفت آمدملائکه باشدو این مکان تبدیل به حوزه علمیه ،حسینهبه نام آسیدجوادحیدری(ره)شود.

درست است که ما این عالم بزرگوار عبد صالح خدا را ازدست داده ایم ولی می توان نام و یاد ایشان را زنده نگهداشت و با تبدیل منزل ایشان به محلی عام المنفعه  و دینی به زنده نگهداشتن  نام همیشه ماندگار این بزرگوار کمک شده است.

 

و در صورت تحقق این پیشنهاد و تبدیل  خانه آقا سید جواد حیدری بهی حسینه(آسیدجوادحیدری) ، هم به محله چهارمنار( که حسینه بزرگ ندارد) دارای حسینیه خواهد شد و و هم تا ابد نام  حاج سید جواد حیدری(ره) که مردم  در زمان حیاتشان ارادت ویژه ای داشته اند و آن را با حضور حماسی خود در تشییع پیکر پاکشان نشان دادند در محله چهارمنار زنده خواهد ماند و همانگونه که  خانه حاج شیخ غلامرضا هم به حسینه تبدیل شده این سنت حسنه به عنوان یک فرهنگ درخواهد آمد.

قطعا برای تحقق این پیشنهاد مومنین زیادی حاضر به مشارکت خواهند بود و با جان و دل کمک خواهند کرد.

  انشالله در سال آینده روضه این بزرگوار در خانه اش یعنی حسینه(آسیدجوادحیدری)برگزارشود .به امید رضایت خداوند متعال وامام زمان(عجل الله)


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا