نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد امسال در نظر دارد فضایی متفاوت را برای مهمانان به تجربه بگذارد تا این چندروز را با حس، سنت و تاریخ یزد نیز همراه شوند.

نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد امسال در نظر دارد فضایی متفاوت را برای مهمانان به تجربه بگذارد تا این چندروز را با حس، سنت و تاریخ یزد نیز همراه شوند، لذا در هتل موزه والی یزد میزبان میهمانان فیلمساز خود خواهد بود، دهقان مدیر هتل موزه والی یزد در گفتگو با کمیته خبری جشنواره درخصوص امکاناتی که این هتل دراختیار فیلمسازان قرار خواهد داد گفت: با توجه به این که تا زمان برگزاری جشنواره و ورود مهمانان جشنواره وقت زیادی نمانده است، در حال حاضر فضای هتل در حال آماده سازی است تا مهمانان در فضایی آرام، صمیمی و راحت اسکان یابند.

وی گفت: هتل درنظر دارد در خصوص همراهی با این جشنواره مهم و ارزشمند که متبرک به نام امام رضا (ع) نیز هست، هدایایی به میهمانان بدهد که این هدیه شامل پکیج های تبلیغاتی و کارت تخفیف هتل و رستوران می شود.

به گفته دهقان کارت تخفیف در اختیار همه فیلمسازان جشنواره قرار خواهد گرفت و آنها می توانند بعد از جشنواره هر زمان که علاقمند بودند به هتل مراجعه کنند و با همراه داشتن کارت تخفیف، از تخفیف ویژه هتل برخوردار شوند.

وی از ویژگیهای هتل والی، قرار داشتن آن دربافت تاریخی یزد و نزدیک بودن به مکانهای تاریخی مهم شهرازجمله میدان امیر چخماق، مسجد جامع، بازار خان و ... نام برد و گفت: میهمانان ساکن در این هتل به راحتی و بدون نیاز به وسیله نقلیه میتوانند از مکانهای تاریخی یزد دیدن کنند و یا به راحتی برای خرید به بازار مراجعه کنند.

دهقان اظهار داشت: در نظر داریم برنامه های ویژه ی دیگری هم داخل هتل برای مهمانان داشته باشیم که متعاقبااعلام خواهیم کرد.

وی ابرازامیدواری کرد که در سالهای آینده نیز میزبان فیلمسازان مطرح و هنرمندان جوان و برجسته کشور باشیم.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا