فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی بیست و شش مردادماه روز بازگشت آزادگان، این رادمردان دلیر و سرافراز به میهن عزیز اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در ابتدای این پیام با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان دریادل به کشور آورده است: بیست و شش مردادماه یادآور بازگشت پرستو های عاشقی است که برای اثبات رشادت و مردانگی بی مانندشان، زجر تلخ اسارت را به جان خریدند تا برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار و جاودان شوند.

فرماندار تفت در بخش دیگری از این پیام با تجلیل از صبوری و ایستادگی آزادگان گرانقدر در برابر مصائب غربت و اسارت، از آنان به عنوان نمادهای مقاومت و سرافرازی یاد کرده و ادامه داده است: بی جهت نیست که رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) با تجلیل از جایگاه والا و ارزشمند آزادگان می فرمایند "سالها مجاهدت خاموش و دشوار آزادگان عزيز در اسارتگاه هاي عراق از جمله مقاطع فراموش نشدني تاريخ پرشكوه ماست. لحظه لحظه آن روزها و شب هاي فراموش نشدني سرشار از درس و خاطره و افتخار است."

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان افزوده است: پیام آزادگان، پیامی متعلق به همه نسل های تاريخ است، چرا كه پيام و سيره آنها، فرياد سربلندي و شكوهمندي ملتی است که برای تحقق استقلال و آزادی خویش و پاسداری از مرز و بوم مقدس ایران اسلامی و برپایی نظام مردم سالار دینی، عزیز ترین فرزندان خود را تقدیم کرده و همچنان در برابر زیاده خواهی بدخواهان مردانه ایستاده است.

زارع در پایان، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن عزیز اسلامی را به این قهرمانان بزرگ و خانواده های محترم شان و همه ايثارگران گرانقدر انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور تفت تبريك و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده است.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا