در جلسه‌ای که به منظور بررسی جذب اعتبار برای ساخت مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرستان مهریز در دفتر مدیریت کانون استان تشکیل شد، فرماندار مهریز، ساخت این مرکز را از اولویت‌های فرهنگی این شهرستان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان یزد، در این جلسه که با حضور فرماندار شهرستان مهریز، مدیرکل و مسؤولان کانون استان تشکیل شد، فرماندار مهریز با ارائه‌ی گزارشی کوتاه در خصوص ساخت این پروژه، از قول مساعد در خصوص جذب اعتبار 200 میلیون تومانی خبر داد و گفت: تاکنون کار طرح و نقشه‌ی پروژه‌ ساخت و ساز این مرکز فرهنگی هنری با اختصاص بودجه 250 میلیون ریالی اجرا شده است.

سید محمد رستگاری همچنین با اشاره به توانمندی‌های نیروی انسانی کانون در شهرستان مهریز، اظهار داشت: فعالیت‌های مؤثر فرهنگی کانون در حوزه‌ی کودک و نوجوان باید در سطح شهرستان مهریز معرفی شود و در این راستا  فرمانداری مهریز، آمادگی دارد تا در برنامه‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری‌های لازم را انجام دهد. بی‌شک برگزاری چنین برنامه‌هایی معرف فعالیت‌های کانون خواهد بود.
در این جلسه مدیرکل کانون استان یزد نیز به ترجیح کانون به مبحث کیفیت بخشی بر کمیت بخشی اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری شماره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دو مهریز، تصریح کرد: استقبال کم‌نظیر خانواده‌های مهریزی در استفاده از فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون در شهرستان مهریز، اهمیت راه‌اندازی این مرکز فرهنگی هنری را برای کانون دوچندان کرده است و بر این اساس تلاش ما به‌کارگیری همه توان خود، برای جذب اعتبارات، برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز است.
عباسعلی دانافر بر جذب اعتبار خیری  در شهرستان مهریز  تاکید کرد و افزود: زمین این پروژه با متراژ 2800 متر مربع نیز از محل خیری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شده است.
وی همچنین با اشاره به این‌که در حال حاضر یکی از دغدغه‌های کانون استان، تکمیل پروژ‌ه‌های عمرانی نیمه‌تمام و در دست احداث است، خاطرنشان ساخت: درخواست کتبی فرمانداری شهرستان مهریز برای ساخت و راه‌اندازی این پروژه و پیگیری‌های کانون استان براساس این درخواست، می‌تواند، ما را بیش از پیش در این راه همراهی کند.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا