در جلسه ای مشترک بین دکتر محمد رضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و دکتر شیرزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد بر ارتقاء سطح علمی استان و همکاری دو جانبه دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش وپرورش تاکید شد .

در این جلسه دکتراسلامی رئیس دانشگاه آزاداسلامي واحد يزد با دکتر شیرزاد مدير كل و معاونین آموزش وپرورش استان و رحیمی رئيس مركز آموزشي، فرهنگي سمایزد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار با توجه به پتانسيل هاي موجود و فعاليت هاي همه جانبه استاني، بر همکاری دو جانبه دانشگاه آزاد اسلامي و آموزش وپرورش یزد در جهت ارتقاء سطح علمي استان تاکید شد.

دکتر شیرزاد در این نشست ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر اسلامی آمادگي خود را جهت همكاري هرچه بيشتر با دانشگاه آزاد اعلام کرد و در زمينه توسعه كمي وكيفي مركز آموزشي ، فرهنگي سما واحد يزد قول هاي مساعدي داد.

محمد رضا اسلامی، دبير شوراي سياستگذاري دانشگاههاي آزاد اسلامي استان يزد نيز ضمن اظهار خرسندي از همكاري متقابل، آمادگي دانشگاه را براي ارائه خدمات و همكاري لازم با آموزش وپرورش استان يزد اعلام کرد .

وی با بيان اينكه دانشگاه آزاد اسلامي درسال 1361 با هدیه يك ميليون تومان سهم مبارك امام ( ره) و تدبير آيت ا... هاشمي رفسنجاني پا به عرصه خدمت رساني درحوزه آموزش عالي نهاد، تصريح کرد: خوشبختانه با وجود تمام مشكلات و هجمه هايي كه عليه خدمتگزاري اين نهاد مردمي درسالهاي گذشته صورت گرفت، امروز به عنوان بزرگترين دانشگاه حضوري جهان با صلابت در حال خدمت به اسلام، نظام و مردم شريف ايران است.

اسلامي با اشاره به تجميع پردیس علوم و تحقيقات و دانشگاه آزاد اسلامي يزد، ازتصويب 20 رشته دكتري و پذيرش دانشجو دراین رشته ها از اول مهرماه خبرداد.

به گفته وی، مجتمع آموزشي و فرهنگي سما واحد يزد با زمينی حدود 30000 مترمربع فضای آموزشی، 16000مترمربع سالن ورزشی سرپوشیده ،3000مترمربع فضای ورزشی روباز،10000 مترمربع آزمايشگاهها، كارگاهها، كتابخانه و با داشتن 1600دانشجو و دانش آموز در امر تعليم وتربيت استان به ارائه خدمات پرداخته است و هم اکنون نیز آمادگي خود را جهت راه اندازي سايت شماره 2 سما در ناحيه یک يزد می کند.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا