استاندار یزد، افتتاح مرکز نگهداری سالمندان مجد اردکان را به منزله گشوده شدن درهای بهشت به روی خیرین دانست و افزود: آنچه برای همه باقی می ماند نام نیک ، مردمداری و مردم دوستی است بنابراین کسانی که فقط خود را می بینند، در وجود خود تنها هستند و آنجا که بیان می شود دست خدا همرا جماعت است پی به این نکته می بریم که تنهایی بزرگترین درد در همه لحظات است .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، " سید محمد میرمحمدی" صبح پنجشنبه 23 مردادماه در مراسم افتتاح " خانه سالمندان مجد اردکان" که به همت خیرین این شهرستان احداث شده گفت: امروز دور هم جمع شده ایم تا نیکی ها را توسعه دهیم و بر گسترش امور خیر در جامعه تاکید ورزیم.
استاندار یزد، افتتاح این مرکز را به منزله گشوده شدن درهای بهشت به روی خیرین دانست و افزود: آنچه برای همه باقی می ماند نام نیک ، مردمداری و مردم دوستی است بنابراین کسانی که فقط خود را می بینند، در وجود خود تنها هستند و آنجا که بیان می شود دست خدا همرا جماعت است پی به این نکته می بریم که تنهایی بزرگترین درد در همه لحظات است .
 وی با اشاره به نقش ارزنده افرادیکه نقش کمک و خدمت رسانی به سالمندان را دارند خاطر نشان نمود: بدانیم که هرکس نمی تواند در این مقام خدمت کند و این مقام در خور شان کسانی است که از خود گذشتگی داشته و با فراگیری آموزشهای صحیح در نحوه برخورد با سالمندان، حتی از فرزندان آنها نیز به ایشان مهربانتر هستند.
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد خاطر نشان ساخت: با خود سازی می توان به مقامی رسید که در خدمت به سالمندان حتی از فرزند نیز بدانها نزدیک تر شد و یکی از ویژگیهای بارز پرسنل این مرکز ، مهربانی و احترام نهادن به این عزیزان است و همه باید به این واقعیت برسند که کسانی که در این مکان خدمت می کنند بسیار برای جامعه باید محترم باشند.
استاندار یزد همچنین به اهمیت ارائه خدمات داوطلبانه از سوی افراد جامعه به این مرکز و سالمندان تحت پوشش آن اشاره کرد و خاطر نشان نمود:همه خانواده ها می توانند به سالمندان خدمات ارائه دهند و داوطلبانه در خدمت این عزیزان باشند و حتی دیده شده که افرادی برای بر آوردن حاجات خود ، خدمت به این عزیزان را نذر می کنند. بنابراین کار کردن به صورت اعتقادی در این مرکز بسیار مهم است و اګر داوطلبانه این خدمات انجام شود اجر و ثواب بیشتری خواهد داشت.
 
 میرمحمدی در پایان ضمن تشکر از خانواده های " مجد" و " ضیائی" که در امر خیر ساخت این مرکز شرکت داشته اند، از همه خیرین در سراسر استان خواست تا نسبت به مشارکت بیش از پیش در امور عام المنفعه و خدماتی که نفع آن به آحاد جامعه می رسد اهتمام ورزند.
گفتنی است در ادامه این مراسم که با حضور " علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی" ، " محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی" ، " نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی کشور" ،" کلانتری معاون وزیر" و فرماندار، شهردار، تنی چند از اعضاء شورای اسلامی شهر اردکان و خانواده های خیرین شهرستان برگزار شد، کلنگ احداث مرکز تحقیقات سالمندی اردکان در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع به زمین خورد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 












  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا