گروه تعاونی پیشگامان با دریافت تندیس زرین و کسب رتبه اول در تعاونی های کشور و شرکت تعاونی دانش بنیان پیشگامان رسانه و آگهی زبده(پرواز) با دریافت لوح تقدیر تعاونی برترشناخته شدند وبه تندیس جشنواره دست یافتند .

حضور تعاونی ها در فرایند جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی باعث می شود تا تعاونی ها گام‌های بلندی را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری تعاونی خود افزوده و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند. انجام خود ارزیابی بر اساس این مدل، به تعاونی ها کمک می کند تا وضعیت خود را نسبت به تعاونی های موفق ارزیابی کنند و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند.

در این جشنواره که با حضور صاحبنظران و فعالان بخش تعاونی ، در 2 پانل راه‌کارهای تعالی و بهبود مدیریت تعاونی ها و همچنین توسعه بخش تعاون و روش های تامین منابع مالی تعاونی ها بررسی و تعدادی از تعاونی تولیدی، توزیعی و خدماتی و همچنین اتاق های تعاون که در فرآیند دریافت جایزه رقابت کرد ه اند در سه سطح تندیس ، تقدیر و گواهی تعهد به تعالی تجلیل بعمل آمد و با اعطای نشان تعاون یار از فعالان و پیشکسوتان تعاونی در بخش های مختلف دانشگاه ، رسانه، دولت و تعاون که در توسعه تعاونی ها نقش داشته اند تجلیل شد .

این جشنواره 14 مردادماه با حضور وزیر تعاون کار و رفاه امور اجتماعی  دکتر ربیعی در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیمای کشور برگزار شد ، در این جشنواره گروه تعاونی پیشگامان با دریافت تندیس زرین و کسب رتبه اول در تعاونی های کشور و شرکت تعاونی دانش بنیان پیشگامان رسانه و آگهی زبده(پرواز) با دریافت لوح تقدیر تعاونی برترشناخته شدند وبه تندیس جشنواره دست یافتند .

همچنین دریافت تقدیر نامه باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات با حضور خود دراین مجموعه تندیسی هم به منظور همگاری در این جشنواره دریافت نموده است.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا