معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌های کشور با بیان اینکه مهریز به عنوان ریه استان یزد نیازمند توجه مسئولین است گفت: منابع ریالی شهرداری مهریز را ۱۰۰ درصد افزایش می‌دهیم

به گزارش خبرنگار یزدفردا " معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌های کشور با بیان اینکه مهریز به عنوان ریه استان یزد نیازمند توجه مسئولین است گفت: منابع ریالی شهرداری مهریز را ۱۰۰ درصد افزایش می‌دهیم.

"محمد امامی "در حاشیه بازدید از مشکلات زیرساختی و فضای سبز شهری مهریز اظهار کرد: مهریز به عنوان یکی از ریه‌های استان یزد لازم است از طرف استان و دولت مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از نقاط مختلف شهر، زیرساخت‌ها و فضای سبز مهریز بازدید کردیم عنوان کرد: لازم است منابع جدیدی برای استان قرار گیرد تا نیازهای مردم شهرستان مهریز تامین شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌های کشور خاطرنشان کرد: مهریز مورد توجه گردشگران استانی و کشوری است و ضرورت انجام بیشتر خدمات شهری احساس می‌شود تا محیط برای استفاده گردشگران آراسته شود.

"امامی " تصریح کرد: منابع ریالی دولت برای شهرستان مهریز را 100 درصد افزایش می‌دهیم و وسایل و ماشین آلات مورد نیاز شهرداری مهریز را هم در کوتاه‌ترین زمان تامین می‌کنیم.

وی در ارتباط با معابر شهری مهریز گفت: در این بخش برای روکش  آسفالت نیاز به تهیه قیر است و باید قیر ارزان قیمت در اختیار آنان قرار دهیم تا معابر شهری را از این وضعیت خارج کنند.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت توجه ویژه به صنعت توریسم در شهرستان مهریز گفت: مهریز از ظرفیت توریستی بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:  انتظار می‌رود مسئولان به صنعت توریسم این شهرستان توجه ویژه‌ای کنند چرا که این موضوع نه تنها به درآمدزایی مهریز کمک می‌کند بلکه سبب شناساندن فرهنگ و رسوم این شهر به دیگران می‌شود.

"امامی " با تاکید بر بهره‌مندی از طرح‌های زودبازده و سودده در شهرستان مهریز توسط شهرداری گفت: در صورت ارائه طرحی که سبب رونق درآمد شهرداری مهریز شود تسهیلات تا 10 میلیارد ریال با کارمزد 4 درصد را در اختیار شهرداری قرار می‌دهیم.

این مقام کشوری همچنین قول تامین نیمی از هزینه تکمیل ساختمان شهرداری واقع در میدان شهید صدوقی و تامین هزینه تکمیل مسجد براستین را داد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا